Kilpatrick modules

sms303

WHAT UR WATCHIN'?!?!
http://www.kilpatrickaudio.com/
Sounds

Formaat: 4U met banaan
8space3-large.jpg

Complete Modular Synthesizer Systems from Kilpatrick Audio

The Kilpatrick Format Synthesizer is a completely new format for modular synthesis designed to offer the best combination of features, ease of use, and performance. But most of all the Kilpatrick system is fun! Whether you want experimental sound creation or a more tonal synthesis experience, check out the Kilpatrick format.

Zonder nou deze Kilpatrick modules precies te kennen, maar alweer een nieuw formaat (in dit geval 4U)- lijkt me persoonlijk niet zo handig. Ik zou het er in ieder geval niet op uitzoeken.
De prijs is trouwens ook niet mals... rond $5700 (canadian dollars) voor het afgebeelde systeem.

Ik wil juist 4U en het liefst banaan.

Serge en best of CGS, Buchla is ook 4U en in die prijs range valt dit spul ook wel, dus ik denk dat er wel liefhebbers voor te vinden zijn.

jouw spul ..offuh een hint;-]
:P

ben nog steeds aant nadenken hoe mn asm afte maken ..front is plated met bananajacks ..kheb verder geen bananas...denk terug ri mini jacks danmaar

jouw spul ..offuh een hint;-]
nope, niet van en voorlopig ook niet voor mij bedoelt :P

Ron je hebt toch een benjolin?
in de benjolin draad heb ik een documentje gepost om de benjolin modulair met banaan te maken....
heb je 2 apparaten die banaan lusten :)

ontopic:
voor de eurojunkies onder ons: op de site staat ook eurocrack :)

Prijzen:
K1 Mixer Interface $709
K2 Pitch Oscillator $598
K3 Digital Effects $628
K4 Envelope Modulator $665
K5 Filter Amp $590
Four Space Active Enclosure $250
Four Space Passive Enclosure $175
Assorted Patch Cord Set - 10 pack $75

Note: All prices are in Canadian dollars. (CAD)
1 CAD is 0,78 euro maar daar komt nog belasting bij dus de prijzen zullen ook wel zo ongeveer in euro's zijn.

Ik vind de modules er wel heel mooi uit zien. En het nieuwe formaat is toch gewoon Buchla en Serge achtig? Gelukkig zijn er ook nog fabrikanten die niet zoveel mogelijk sockets en knopjes op een zo klein mogelijk oppervlakte willen plakken zodat je er ook nog aan kan klooien als er wat kabels in zitten. Mijn STG.MIX klinkt mooi maar is eigenlijk onbruikbaar doordat je niet aan de knoppen kan draaien.

vind die foto teveel lijken op bucha of zo, maar dan in het zwartwitgezet die foto, behalve de bananacables, mist wa funk in uiterlijk, en voordat geld is buchla of serge ni zoveel duurder, er moeten toch nog ne hoop modules bijkomen denk ik om mensen te overtuigen om dit te kiezen ipv van serge of buchla

mooie sounds,ik wil ook wel een systeem,maar er moeten meer verschillende modules eerst nog uitkomen

Yep, is eigenlijk nog niet echt een systeem en heeft enkel zin indien gecombineerd met andere bananen (Serge, Modcan A). Komende zouden multimode filter en ADSRs zijn. Vraag is natuurlijk een beetje of hij het kan volhouden om zijn systeem te ontwikkelen indien er niet genoeg gebruikers zijn. Misschien als hij modules in meerdere formaten maakt (eurorack + zijn systeem), een beetje als modcan/cynthia ...

Mooie oscillators en de digital effects zijn fun. Filter/VCA combincatie klinkt niet slecht maar de filters zijn wat beperkt. Is vrijwel volledig compatibel met Serge (en dus wellicht ook Modcan A). Enkel negatief gaande envelopes vragen wat aanpassing (maar met 5V CV bron + attenuator/amplifier geen probleem).

ooit voor bij de fenix...
maar daar heb ik vooralsnog de handen aan vol, genoeg modules om de dagen mee te vullen
ze zien er wel mooi uit.

DAMN, JORIS DAT IS EEN HELE MOOIE VERZAMELING GEWORDEN! :{
tnx voor het delen van je video's ....
beelden met geluid zeggen mij meer dan alleen tekst :okdan:

Back