reparateur gezocht

Dansimmers

Stamgast
Ik ben op zoek naar iemand die m'n drs78 kan nakijken/repareren...1 van de 3 delays werken slechts. Daarnaast heb ik nog een tb303 met een weigerende startknop.

Iemand suggesties in de buurt van Den Haag?

Dank!
Dan

Bericht door een moderator:
Verplaatst naar juiste subtopic

Heb je er al een gevonden? Ik zoek er ook een in Den Haag of omgeving..

Dank voor de tip, maar zoek echt in Den Haag of regio Den Haag.
OF Amsterdam, ik werk namelijk in Amsterdam, dus zou ook kunnen..

Dank voor de tip, maar zoek echt in Den Haag of regio Den Haag.
OF Amsterdam, ik werk namelijk in Amsterdam, dus zou ook kunnen..

Vanuit Amsterdam is het maar een stukje door naar Castricum, en daar zit j.baars.

zover ik weet heeft dennis / matana ..der 1 of meer gehad/ gemaakt
adam erea
:P:doei:

Heb een Yamaha DX21 die niks meer doet (denk dat het de voeding is). En gelijk ff memory batterij vervangen.

Vanuit Amsterdam is het maar een stukje door naar Castricum, en daar zit j.baars.

yeps, alleen de drs78 is een nogal stevig apparaat om te repareren, en dus redelijk kostbaar, als je pech hebt...
je mag er altijd mee langskomen, dat wel.

:koffie:

yeps, alleen de drs78 is een nogal stevig apparaat om te repareren, en dus redelijk kostbaar, als je pech hebt...

En een Yamaha DX21 die niks doet als je hem aanzet?

En net voor Castrricum zit ik waar Dan Simmers net als een tevreden klant naar huis is gegaan....DRS78 werkt weer, TB303 doet t weer en even zijn SE1x voorzien van de envelope snappy modificatie....tof dat je nog aan me denkt Pieter. :)

Er was om precies te zijn een 4016 stuk die tussen de delays schakelt....ik ben de DRS78 master!!! :okdan:

Prima, ik maak een afspraak. Neem dit weekend ergens contact op met Matana

Mijn DRS-78 staat al een tijdje bij een reparateur, ik zal eens vragen hoe het er voor staat....een soort digitale storing. Destijds mijn verhaal:

".....Het eerste wat me toen opviel was dat de delay erg stoorde, en ook niet het hele signaal herhaalde maar alleen overstuurde pieken binnen het geluid, alsof er een soort drempel in zat. Ook in de reverb leek een soort van digitale modulatieruis te zitten in de achtergrond. Eerste wat ik dan doe is kijken of alles wel goed vast zit, flatcables loshalen en weer aandrukken en in dit geval een paar losse boards even loshalen en weer er in drukken. Vanaf dat punt deden de delay en de reverb het weer normaal maar zat er nog steeds gewoon veel te veel storing doorheen. Toen heb ik de service handleiding opgezocht (die Duitstalige van Vintage Dynacord Yahoo! Group), en bij het geval van storing over beide effecten geven zij aan dat het een probleem met de spanning ("brummspannung") is of een koude las. "

Back