• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Best of CGS PCB's, Gesoldeerd + Frontpanels

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

demian

Ojee
Hela,

Ik overweeg om mijn 3 panels van het best of CGS project weg te doen.

De set bestaat uit 3 frontpanels :

1x MARSH
1x BOG
1x SWAMP

Alle PCB's zijn gesoldeerd met onderdelen uit een kit die ik bij Elby Designs heb besteld.

De PCB's + KIT heeft me 1000+ euro gekost
3 frontpanelen ca 200 euro
Tijd die in het solderen zit tot nu toe, ca 80 uur..

Ik verkoop deze set voor 1500 euro, maar.. dan ben je nog niet klaar..

Er moet nog bij, alle componenten voor op de panels en alles moet nog bedraad worden,
ook zit er geen voeding bij en moet er nog een kast / kist / budbox komen voor dit alles.

Tevens is nog niets getest, het kan zijn dat er pcb's zijn waar een foutje is ingeslopen bij het solderen.

Ik doe deze set weg omdat ik bezig ben met een ander project waar veel tijd en geld in gaat zitten, niet omdat deze set met niet bevalt, maar ik heb er gewoon geen tijd meer voor.

Wie deze set afmaakt heeft iets in handen met een waarde van ca 4500 euro en het meeste werk is al gedaan, dus, buitenkansje... :W

Geinteresseerden zijn welkom, afdingen heeft alleen geen zin.

Indien gewenst plaats ik foto's.

Omdat het zo warm is en ik heel aardig ben doe ik een prijs verlaging, wat het mij gekost heeft is wat ik vraag.

1200,- Voor alles in 1x

Heb je vragen, stel ze gerust. :-)

PCB's zijn gereserveerd.

De frontpanelen gaan los in de verkoop,

70 euro p/stuk
200 voor alle 3 incl verzenden.

De panelen zijn nieuw, het folie zit er nog op.
De panelen kunnen momenteel alleen worden gereserveerd, gaan enkel weg wanneer de PCB's de deur uit zijn.

PCB's zijn verkocht, de frontpanelen zijn nu beschikbaar voor verkoop. Wie komt die maalt! :okdan:

Ik stap geheel af van dit project en doe al mijn panels weg.

Ik heb

1x BOG
2x MARSH
1x SWAMP

Nog nieuw met het folie er nog op.

60 euro per stuk exclusief verzenden.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back