Maak een track met je eigen raps erin.

newonmars

Ingeburgerd
Mijn muziek is over het algemeen electronisch, en ik gok dat dat bij de meeste mensen op dit forum het geval is, dus daarom leek het mij leuk om een thread te beginnen waar iedereen zijn eigen track post met eigen rap vocalen. Hier is alvast de opener: http://goo.gl/iKBPU veel luisterplezier en ik hoop op veel reacties van forum leden die maar eens de microfoon uit de kast trekken. ;)

tearing hey, bami.....

OMFG!

ah baam, je hebt een fan...

well iemand die het liefst aan K#tdraadjes riekt :)

Het was als geintje bedoeld, halverwege kwamen we erachter dat niemand kon rappen dus toen zijn we maar gestopt :P

ja bij jou had ik dat wel door. bij TS niet :) dus daar twijfel ik nog over.

@TS: je idee is leuk: een highschool achtige blink182 track met een electronische insteek.

het begint met een rap, die nou niet echt lekekr flowt. Je bent duidelijk een oerblanke jongen die niet de donkere flow weet te pakken. Heeft ook met uitspraak te maken, en ik zie dat je nog jong bent, dus dat zal ook een onderdeel zijn. Iets zegt me dat je moet stoppen met rappen.

het refrein vond ik een stuk beter, met semi zang wat een beetje blonk182 ish overkomt. Leuk!
de grunt die er ergens halverwege inkomt mag er wel uit, want die past echt niet :) :)

verder leuke track!

Lekkere flows hiero :D Cool!!!

@ SKB... geweldig.. zo hoor je nog es wat ;)

Heb ooit deze gedaan, .. Soort rap/zang.. eigenlijk meer een soort smartlap waarin ik voor mezelf goedpraat dat ik die Fenix toch niet nodig heb.. :D (Na hem diverse malen bewondert te hebben in reallife :o:)
Heb toen deze flow maar gemaakt als soort van compensatie.. op een jam met de modulaire VST synth van Sonigen uit dit draadje

Dit is de jam de la creme VET als boter op je brood
Ik heb geen Synton Fenix nodig als ik deze synth hoor
Dit is de jam de la creme, ook al sta ik al weer rood
Ik heb de allerdikste flavour in m'n DuoCore

Omdat niemand meer reageert schud ik deze thread weer even wakker! :)

http://soundcloud.com/roland-darc/till-i-die-cover

Yo die beat vind ik vet. :halleluja

Lekkere flows hiero :D Cool!!!

@ SKB... geweldig.. zo hoor je nog es wat ;)

Heb ooit deze gedaan, .. Soort rap/zang.. eigenlijk meer een soort smartlap waarin ik voor mezelf goedpraat dat ik die Fenix toch niet nodig heb.. :D (Na hem diverse malen bewondert te hebben in reallife :o:)
Heb toen deze flow maar gemaakt als soort van compensatie.. op een jam met de modulaire VST synth van Sonigen uit dit draadje

Dit is de jam de la creme VET als boter op je brood
Ik heb geen Synton Fenix nodig als ik deze synth hoor
Dit is de jam de la creme, ook al sta ik al weer rood
Ik heb de allerdikste flavour in m'n DuoCore

Niet echt een rap maar wel vet hehe... :okdan:

Back