Goedemiddag

Madliberator

Nieuwkomer
Ik ben Ari uit Groningen en ben onlangs 18 jaar oud geworden. Ik ben veel met muziek bezig, tot nu toe ben ik vooral bezig geweest met de MPC 2000XL, alleen ben ik van plan om snel de SP 404 SX aan te schaffen, hoop die hier te kunnen vinden. Mijn interesses liggen vooral in Soul & Jazz samples voor Hiphop beats.

Welkom! Volgens mij staat er een SP-404X te koop in de marktplaats afdeling hier. Vanwaar juist die bij/in de plaats van de MPC2000XL

Haha bedankt. Ik wil toch liever wel mijn MPC 2000XL houden, wil de SP 404 SX vooral vanwege de effecten en de MPC blijft toch wel mijn ding. Ik heb een thread gemaakt bij de gezochte spullen, heb daar nog geen reactie op gehad. Ik kan trouwens nergens die SP-404 SX vinden in de marktplaats afdeling, maar toch bedankt.

hoi, welkom

kzou eerder een rs7000 doen yammie heeft heerlijk goede filters / en fx erin [kheb zelf nog de a4000

samplers these days go cheap ..sla je slag
welkom

beat bakker erby
:P

kzou eerder een rs7000 doen yammie heeft heerlijk goede filters / en fx erin [kheb zelf nog de a4000

samplers these days go cheap ..sla je slag
welkom

beat bakker erby
:P

SP-404 SX heb ik meerdere malen voor €180+ op marktplaats voorbij zien gaan, dat heb ik nog niet gezien bij de RS7000 maar ik geloof wel wat je zegt over de Yamaha. De SP heb ik bij een kameraad van mij ook een beetje mee gewerkt en dat ging makkelijk plus hij is makkelijk mee te nemen, dus ik heb mijn pijlen echt op dat apparaat gericht maar hartstikke bedankt voor het advies. Wie weet neem ik hem in de toekomst.

Welkom :mega:

MPC2000XL is een fijne bak en als je helemaal aan de workflow gewend bent zou ik hem persoonlijk niet snel weg doen. De mijne gebruik ik eerlijk gezegd alleen nog als sequencer omdat ik ook andere samplers gebruik, maar ik zou hem niet kwijt willen.

Die RS7000 heb ik ook nog kortstondig gehad maar kon me niet echt bekoren. Dat kan zeker ook aan mij liggen hoor...ieder het zijne.

Veel plezier op SF en ik denk dat je wel veel zal leren hier :geslaagd:

Back