en met pot pcb,dat kan ik ook wel doen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
dat is voor mij de reden geweest om zelf te beginnen met solderen enzo....tja hij zal meer als 2000 gaan of dicht ertegen op zen minst .

en met pot pcb,dat kan ik ook wel doen

ik bedoel ook niet jij ze cloned ofzo.....ik focus eerder op dingen IN buchla formaat.

ik bedoel ook niet jij ze cloned ofzo.....
maar heb je alles omgezet naar buchla formaat?
de pcb's van Roman F zijn veel te duur en dan ook veel te duur, die laat ik lekker schieten....
zo duur is het levensonderhoud in de voormalige USSR en het maken van pcb's ook weer niet.....
als ie met de bergfotron vco's in dezelfde prijsrange komt zal ik m dat op Muff's ook zeggen
voor een 2e run hoef je maar te schreeuwen op Muff's![]()
helaas moet ik je teleurstellen,als je buchla modulles/pcb's wil die je opsomt moet je bij roman zijn op muffwiggler ,ja ook voor de 258,en toppobrillo voor de 281,ik heb niks,en ik zou niet te lang wachten.
ik focus eerder op dingen IN buchla formaat.

+1, geldt ook voor die PCB's van L-1, beetje te makkelijke handel zo.

Welk equivalent ga je gebruiken voor die FET? Kennelijk speelt die nogal een belangrijke rol.
Die dubbele tor kan ik geen specs van vinden, maar dat zal wel een redelijk standaard ding zijn, ben zelf wel fan van BCM847bs (SMD).
Edit:
Gaat over het initiatief om die osc te klonen.
ow, en als je wilt, zet dan op het frontpanel -B F X 411-
het is tenslotte een soort van kloon...
bfx is mijn bedrijfsnaam, en 411 is een soort van omgekeerd 144
![]()
zoek het even zelf uit,als die klaar en getest is post dan even de layout van de pcb hier.

dat weet ik nog niet....
pcb heb ik overeginds gisteren gelijk ontworpen, ga vanavond etsen, denk ik..
![]()