Asterisms - Remnants

Asterisms

Nieuwkomer

Goedenochtend. Ik ben nieuw hier op dit forum. En ik was benieuwd of ik hier wat feedback op een redelijk nieuw trackje van me kon krijgen.

Dit is een soloprojectje waar ik van plan ben om nog redelijk veel tijd in te stoppen. Ben nu zelf ongeveer 2 jaartjes bezig met elektronische muziek.

Feedback en vragen zijn welkom
thanks!

Je hebt je toch wel even keurig voorgesteld in het daarvoor geschikte draadje he? ;)

Inhoudelijk: Ik snap het idee van je track, maar het heeft voor mij te weinig samenhang en ontwikkeling. Ik kom er dan ook niet echt lekker in, ik mis de flow. Maar goed, als ik kijk naar positieve reaacties op SC, kan het dus ook heel simpelweg mijn "ding niet zijn".

Ik ben zeker benieuwd naar een volgende track.

Ha,

Thanks voor je reactie. Ik moet je eerlijkheidshalve bekennen dat ik op een zeker moment ook wel een beetje vast kwam te zitten met het eventuele verdere verloop van de track. En dat ik dus uiteindelijk hier vrede mee heb genomen. Het was uiteindelijk ook vooral het "geluidslandschap" en sfeer waar ik tevreden mee was. Ik ben het zeker met je eens dat het qua verloop en flow beter kan

Ik zal in het vervolg tracks blijven posten. Ik ben immers nog lang niet waar ik zou willen zijn en gaandeweg leer ik veel bij. Er staat ook nog een andere track op m'n SC, wellicht kun je daar wat meer mee.

Ik zit nu in Parijs op vakantie. Als ik terug ben doe ik even een voorstel threadje maken in het daartoe geschikte deel van het forum.

Back