hmm is dat nou echt zo?
Pulse van Front is uit 2003 en toen waren synths ook al betaalbaar![]()
was ironisch bedoeld...ik geloof jou namelijk niet dat muziek entoniger wordt omdat er door muzieksoftware meer mensen muziek kunnen maken
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
hmm is dat nou echt zo?
Pulse van Front is uit 2003 en toen waren synths ook al betaalbaar![]()
het wordt makkelijker om muziek te maken (kant en klare wavjes achter elkaar te zetten meestal) voor veel mensen, dus overschot aan muziek, dus meer crap, dus minder kwaliteit...
ach dat word weer een eindeloze duscissie haha
het wordt makkelijker om muziek te maken (kant en klare wavjes achter elkaar te zetten meestal) voor veel mensen, dus overschot aan muziek, dus meer crap, dus minder kwaliteit...
ach dat word weer een eindeloze duscissie haha

je DENKT misschien dat je praat over de muziekbeleving van anderen, maar in feite praat je gewoon over die van jezelf
En ik kan mn nek zo dik maken door te zeggen wat goed is, en waar je moet van wegblijven.Geen tv of radio nemen = probleem opgelost.
Dat is enkel een gevolg van wat ik zeiNiet zo ergeren aan dingen = nog meer problemen opgelost.
offtopic :
ja ja dat doemdenken, dat zal niet ergens door komen?
huidige maatschappij bv ;
waar een bewoner straf krijgt door een inbreker te slaan?
waar kinderen hun eigen ouders uitschelden en op hun 9e hun eigen mobieltje hebben?
waar je als vrouw snachts niet over straat kunt in vele steden?
waar de politie drukker is met flitsen dan aangiftes behandelen?
waar belastinggeld verbrast wordt aan BNN en nog veel meer onzin?
waar de burger steeds weer inleverd en dan nog riante bonussen worden weggeven in het bedrijfsleven?
waar een publieke meerderheid ergens tegen stemt en het toch uitgevoerd wordt door de overheid?
waar het kwartje van kok op brandstof blijft zodat tanken voor veel mensen onbetaalbaar is terwijl ze naar hun werk moeten?
Je hebt blijkbaar lekker bijgetankt op de camping...?
ach ik kan zo wel even doorgaan heh maarja alles zal wel rechtgepraat kunnen worden
Inderdaadach ik kan zo wel even doorgaan heh maarja alles zal wel rechts gepraat kunnen worden

Dat is enkel een gevolg van wat ik zei![]()

Ergeren = je vindt de meerderheid op tv/radio NIET goedNee hoor, ook MET tv en radio kun je je niet zo ergeren aan dingen.
Tv en radio zijn voor sommigen weer een (extra) reden om aan hun ergenis toe te geven.
Hoe ging het spreekwoord ook al weer?
Als men een hond wil slaan, kan men makkelijk een stok vinden.![]()
)Ergeren = je vindt de meerderheid op tv/radio NIET goed
Niet ergeren = je vindt de meerderheid op tv/radio WEL goed
Of zit jij dagelijks met een smile op je gezicht de dingen te doen die je niet graag doet? (ik bedoel dan niet onder invloed van een of andere substantie)
ik heb wel wat beters te doen dan me ergeren aan dingen die ik toch niet kan veranderen.
zo, koffie..
)