j.baars
vintage eigenheimer
tjeuzes, jou referentiekader is toch echt wel heel anders dan wat hier gebruikelijk is,,.. een roland soundcanvas?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

tjeuzes, jou referentiekader is toch echt wel heel anders dan wat hier gebruikelijk is,,.. een roland soundcanvas?
![]()

Komt nog meer dan genoeg goede muziek uit tegenwoordig. Je hoort het alleen niet op de radio. Ik kan echt niet geloven dat de massa die troep accepteert.
Komt nog meer dan genoeg goede muziek uit tegenwoordig. Je hoort het alleen niet op de radio. Ik kan echt niet geloven dat de massa die troep accepteert.
Dat denk ik ook ja. Maar niet doordat de muziek die mij en vele anderen bevalt per se ontoegankelijk is. Commerciële radio heeft mensen zo afgestompt met instant oppervlakkige eenheidsworst dat het te laat is. De middelmaat is de norm, de passie is om zeep geholpen.Denk je niet dat 'de massa' precies zo denkt over de muziek die jou bevalt?
13 in een dozijn gejank met een zo torenhoog "Look at me, Me... ME!" gehalte, geprogrammeerd, niet gecomponeerd en totaal zonder enig gevoel van muzikale harmonie. 

omdat TV toen nog een zeer prominente plaats in nam en de weinige programma's die er al op kwamen nog van een bepaald niveau waren...Op 'Wedden Dat' zitten we echt niet meer te wachten, terwijl dat vroeger spectaculair was.

Vimeo schreef:Page not found
Sorry, "Untitled" was deleted at 12:02:19 Tue Jul 31, 2012.
Vimeo has removed or disabled access to the following material as a result of a third-party notification by International Olympic Committee claiming that this material is infringing: mr-bean-at-the-olympics-2012-opening-ceremony.