Req: stack sample van Fiesta - The Sunclub

RedTitan

wordt ooit nog eens Josti
ach ja, ben nu toch bezig met het vragen naar geluiden.

Weet iemand hoe je een dergelijk geluid kan maken, waar deze standaard inzit of beter nog; iemand die een one-note sample van dit soundje heeft?

Het is bij mijn weten toch al een vreselijk oud nummer, dus dito geluid. :dj: persoonlijk vind ik um wel heel lekker :dj:

het kwam mij voor dat dit niet het goden geluid van de sunclub is,
maar die klote versie van dat nieuw liedje dat dagelijks mijn oren pijnigt... :(

zeer spijtig genoeg kan ik u niet helpen, want ik weet wat je bedoeld. het was ook een zalig nummer.
veel geluiden uit dat nummer vond ik wel de moeite... :okdan:

greetz

cloudy

Je hebt gelijk, heb het sampletje even getrokken uit die nieuwe van The Underdog Project Vs The Sunclub - Summer Jam 2003 ( Da Radio Edit). Had die andere even niet zo snel voorhanden....

Maar een leuk wist u datje: Er heeft ooit een verzamel cd bestaan "House of the clouds". Daar staat de allerorigineelste versie op. Heb hem helaas niet meer, maar het enige wat hetzelfde was aan de goede versie was het "Weppaaaa" geluidje en het Samba fluitje.

Dat waren nog eens tijden ;)

Met wat knoppengedraai aan je Pro53 moet je dat er wel uit kunnen krijgen denk ik.

Kun je nergens uit dat nummer of de jeppa originele dat geluid als one shot uitknippen dan?

jawel, maar dan heb ik de sample in accoorden; Am-F-G-Dm-F als ik me niet vergis.
Wil natuurlijk zelf ook wel wat mooie schematjes knutselen met dat geluid ;)

Back