Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vorig jaar gemaakt in een nostalgische bui. Beetje zacht qua volume, maar ik krijg hem niet goed in Cubase ingeladen om hem door een limiter te halen..

Echt goed man, lekkere hoovergeluidenVorig jaar gemaakt in een nostalgische bui. Beetje zacht qua volume, maar ik krijg hem niet goed in Cubase ingeladen om hem door een limiter te halen..
Ik had een kleine twee jaar geleden nog een projectje waarbij we nieuwe hits in een early aussie-jasje staken.
Iedereen weer even in de oude kleren gestoken en de Roland's uit de mottenballen getrokken.
Meth-E-Medics - Rude Boy (Cover Rihanna) (Live bij Bring It On!) - YouTube
Bring It On Live: Meth-E-Medics - Bad Romance (Lady Gaga) - YouTube
Bring It On Live: Meth-E-Medics - Kids (MGMT) - YouTube
Vorig jaar gemaakt in een nostalgische bui. Beetje zacht qua volume, maar ik krijg hem niet goed in Cubase ingeladen om hem door een limiter te halen..
Dat is het voordeel van werken met een groep ervaren muzikanten: bassdrum en handclapje aan als metronoom en gaaaaan! De mixinstellingen op de Behringer DDX3216 hadden we in de oefenruimte van tevoren al afgesteld zodat eq/compressie/limiting al goed waren.Vind het altijd toch knap een groep die muziek maakt en het is een aardig grote groep. Dan nog alles zo laten lopen en dat het nog goed klinkt.![]()
.
Met freestdio kun je youtubefilmpjes direct als audiobestandje naar keuze downloaden