The return of the pink Syrinx

Natuulk Wiseguy, alles kan. Koffiekan. Melkkan. Daarom vroeg ik me ook af of het wellicht een scam is. Volgens mij werd -ie echter aangeboden door een actief AH lid, ik heb de mail niet meer. Niet zo slim om internetfoto's te gebruiken, dat wel.

Veel is mogelijk, maar niet alles.

Op de foto's is te zien dat er 1 Midi poort op zit.

Uit de advertentie:
YOU ARE LOOKING AT AN EXTREMELY RARE SYNTON SYRINX WITH MIDI IN TITANIUM.
THERE ARE ONLY FOUR OF THESE MADE IN THE WORLD AND ONLY 1 THAT HAS MIDI OUT.

Midi in staat in de advertentietitel en dan verder in de beschrijving staat midi out, slordig, 11 jaar lid nooit iets verkocht verder.....maar het kan heel goed gewoon een oprechte verkoper zijn, op AH werd ie niet aangeboden door de eigenaar alleen een soort van waarschuwing door een ander lid (Could be a scam) en een link.

hij ziet er mooi uit

Midi in staat in de advertentietitel en dan verder in de beschrijving staat midi out, slordig, 11 jaar lid nooit iets verkocht verder.....maar het kan heel goed gewoon een oprechte verkoper zijn, op AH werd ie niet aangeboden door de eigenaar alleen een soort van waarschuwing door een ander lid (Could be a scam) en een link.

OK, niet goed onthouden dus! Maar ja, wat moet je ook met zo'n roze ding.

EXTREMELY RARE MINT SYNTON SYRINX W/ MIDI IN TITANIUM

oftewel

EXTREMELY RARE MINT SYNTON SYRINX W/ MIDI, IN TITANIUM

hoewel het zeer, zeer onwaarschijnlijk is dat een synton midi uit heeft natuurlijk. maar goed, een foutje maakt iedereen wel eens, ben je niet meteen een scammer toch.

Ik denk dat dit draadje beter The Return of Leo kan gaan heten :D

Welcome back! :mega:

hoi !

Wat moet je ook met zo'n roze ding.

Geluiden maken toch, tot je er net zo als ik destijds achter komt dat hij toch niet zo geweldig is als men je wil doen geloven.
Heb op YT nog niet bijzonders gezien wat geluiden betreft, kom op John wordt tijd dat jij eens wat laat horen en zien wat voor een geweldig ding die Syrinx toch is :D

ik ken analogica's syrinx niet zo goed, hij was weg voordat hij getest kon worden..:D
maar als ie lijkt qua klank op de fenix die ik nu alhier heb staan, dan is er niks mis mee, fijne klank, mooi vol en toch afgegrensd, niet zoals een moog, beetje arp/roland eerder, geluid kan mooi in het hoog in het niets verdwijnen zonder restbijgeluidjes, knallen, recht in je gezicht aansprekend, mooie formant-filter, lekkere moogachtige filter, hele snelle envelops, kortom gewoon mooi werk. knoppen lopen fijn ,niet te soepel, niet te stug
maar ja zoals gezegd, misschien is de syrinx wel een heel ander verhaal, kweet het niet., helaas.
de kleur maakt me verder eigenlijk geen biet uit, ben geen fetisjist wat dat betreft.

Heb nooit gezegd dat een Syrinx slecht klinkt, maar voor wat ze kosten (alhoewel deze niet echt duur genoemd mag worden) kun je echt wel wat beters kopen.
Trouwens die touchpad was wel een unieke ervaring voor mij!

Trouwens die touchpad was wel een unieke ervaring voor mij!

kijk, een unieke vingerervaring voor dr A.
begin bijna zin te krijgen om een bod uit te brengen, moet wel iets heel speciaals zijn , als zelfs een doorgewinterde virtuoos er unieke ervaringen mee opdoet...:mega:

Back