Ja, hoe vaak moeten we het nog zeggen? FOTO!!
Zal haar vragen of ze haar touchpad een X ten toon wil stellen, daarna wel bij mij afrekenen graag
1 verschil die van jou was als nieuw en ook orgineel, dit is een sloper vergeleken met die van jou....en die zijn altijd duurder
Ik bezit geen spul wat zich niet in nieuwstaat bevind
Je bent met die Syrinx de Vemia veiling uitgelazerd omdat je had verklaard dat je de eerste eigenaar was, wat een regelrechte leugen was.
Dat is pertinent niet waar, P. Forrest had de aspirant koper zelfs aangeboden om de Syrinx persoonlijk bij mij te komen halen nadat ik te kennen had gegeven dat ik hem niet eerder zou opsturen nadat ik het geld binnen had?
Dit was idd een leugen (wat je ook zeker niet kunt goedkeuren en waar ik me nu nog diep voor schaam), maar mijn motivatie was dat ik de toekomstige koper wou gerust stellen dat deze 100% eerlijk is en niets op aan te merken was zowel optisch als technisch.
Ben op dit leugentje na altijd eerlijk en betrouwbaar geweest en heb nog nooit een koper van welke synth of effect bedonderd, van alles wat ik ooit heb verkocht zijn de kopers nu nog zeer tevreden mee, omdat die weten dat ik goed en mooi spul heb.
Hij was gewoon wat te enthousiast en wilde, schat ik zo in heel graag duidelijk maken hoe mooi en goed de zijne was, je kunt dit best liegen noemen, ik vind het wel meevallen, zijn Syrinx was vlamnieuw en niemand zou door zijn "leugen" gedupeerd worden uiteindelijk.
Als je zoiets zocht zou je nooit of te nimmer ergens een mooiere vinden, en daar gaat het de kopers denk ik toch vooral om.
Het is niet zo dat ie een sloopbak voor nieuw probeerde te verslijten, dan is het een ander verhaal, hier niet aan de orde.
Zo is 't, kan er niets anders van maken.
ben het er wel mee eens, was een beetje flauw van de toen klagende lieden.
da's een dilemma inderdaad, zeker als het om een roze syrinx gaat.
Niemand hoeft mij te verdedigen hoor!
Kan ik prima zelf.
Je zult altijd tegenstanders

en medestanders hebben
Tot slot, als ik 't geld ervoor had zou ik zo weer een Syrinx kopen, niet voor de sound maar voor de heb, wel een rode of zwarte dit keer, die kleuren passen beter bij mijn interieur, wist destijds (toen ik hem kocht) niet eens dat die titanen zo zeldzaam was.
Had 7 jaar op een perfecte moeten wachten en deze werd me toen aangeboden.
Hoop dat mij die ene zonde nu eens vergeven wordt en niet dat ik daar steeds weer mee geconfronteerd wordt CONSO.