Nieuwe stijl ontworpen: Happy Hardstyle!

Lekker nummer alleen persoonlijk zou ik voor een ander bass gekozen hebben.

Ben jij ook begonnen met happy hardcore of niet?

niet lullig bedoelt, maar "happy hardstyle"noem ik die jan wayne figuren met hun tracks gebaseerd op hardstyle achtige dingen en dan daar zo'n valse stemmetje en meelopende jp melo

Hier is zekerz wel publiek voor. Vind hem trouwens erg goed klinken,al ben ik geen hardstyle fan.:okdan:

by the way iemand wat ruimte voor me 3.20 mb. Even voor een paar weekjes.=(

bbrrrrr sorry, dit vind ik echt nergens naar klinken... tering echt slecht vind ik dit.

en dat je de tonen van de bass verandert vind ik echt nergens op slaan.. en hij lijkt trouwens ook niet in de maat te veranderen, hij komt elke keer iets te laat met de verandering, naar mijn gevoel.

sorry dit trek ik echt niet, walgelijk slecht :-)

denk dat 13 jarige breezah sletjes dit nog wel kunnen waarderen als je er een of andere melige tekst ingezongen door een of andere blonde kip inpleurt.

kortom? niet aan mij besteed.

succes er nog mee.

... happy hardstyle... als happy hardcore nog nie erg genoeg was...

:duivels:

wat is hier nieuw aan ? duizenden clubplaatjes die hetzelfde principe hebben.......

ik ben de track nu aan het downen en ga zo even luisteren, maar
variatie in de bass in hardstyle is niet perse nieuw. Uberdruck (een
hardstyle label doet dit ook) maar, ik moedig het wel aan, want al
dat duistere gebeuk heb k als ex-gabber producer ook weinig mee.
ik zit echt te wachten op iets in de trant van rave,oldstyle en dat
mischien overgoten met een licht hardstyle-sausje.

Voor de mensen die de echte oldstyle nog hebben meegemaakt:
Eind September, Vechtse banen, Oldstyle party! :halleluja
(als er nog geen topic over is zal ik deze aanmaken)

Dat stukje in het begin doet me wel een beetje denken aan die remix van u2 erg lekker.

Origineel geplaatst door Fredd-E
bbrrrrr sorry, dit vind ik echt nergens naar klinken... tering echt slecht vind ik dit.

denk dat 13 jarige breezah sletjes dit nog wel kunnen waarderen als je er een of andere melige tekst ingezongen door een of andere blonde kip inpleurt.

Precies de meisjes voor jou

Nou erg vernieuwend die bass :confused:

Raar bass geluid, ik vind ook het bass "melodietje" niet bij de akkoorden passen, vooral de laatste paar maten van de melodie klinken erg raar.

Maar geluidstechnisch is het best in orde :D

Origineel geplaatst door Mastermind NRG
Precies de meisjes voor jou

de nagel op de kop!

ik hou wel van die strakheid. wie niet he?

:eureka:

bwaa pfff

----<hier hoort opbouwende kritiek>---

---<hier zo opbouwende kritiek gestaan hebben maar het was zo slecht dak ik het niet kon verdert beluisteren>----

sorry hoor het is nog vroeg

Het loopt wel lekker hoor... maar om het nu een nieuwe stijl te noemen? Humm... neh...

Vind het zeker een vrokelijke en leuke track. Weer erg jammer dat er weer mensen overheen lopen te kotsen, wiens muziekstijl dit niet is. Houd je dan lekker bij je iegen ding. :confused: Smaken verschillen nu eenmaal.

Minpuntje vind ik wel wel die 2e melodie. Ergens rond de 2.20 min. of zo. Alles begint lekker strak op de beat. Tsjak, tsjak, tsjak... 1,2 in de maat anders wordt de DJ kwaad :) En dan gaat ie opeens tegendraads lopen doen.

Maar voor de rest gaan zeker de handjes op elkaar :dj: .

Origineel geplaatst door Fredd-E

en dat je de tonen van de bass verandert vind ik echt nergens op slaan.. en hij lijkt trouwens ook niet in de maat te veranderen, hij komt elke keer iets te laat met de verandering, naar mijn gevoel.

sorry dit trek ik echt niet, walgelijk slecht :-)

kortom? niet aan mij besteed.

succes er nog mee.

... happy hardstyle... als happy hardcore nog nie erg genoeg was...

tja niet iedereen weet zich normaal te uiten, maar er zit wel een kern van waarheid in ben ik bang. het melodietje loopt niet lekker qua ritme dit geeft een beetje gevoel terwijl bij dit soort dansbare muziek het alle maal juist vloeiend moet gaan

verder is ie wel ok

Back