The Battle - Feedback op prijs gesteld

Ik vind het bijzonder relaxed. Drums zouden idd wat minder lief kunnen, maar eigenlijk vind ik ze ook wel prima. Leuk synthje op 3/4 van de track, misschien dat je daar nog wat kunt uitbouwen (met wat andere sounds erbij), zodat de track daar iets meer een uitstapje maakt, waarna je weer naar het hoofdthema terugkeert. Ik noem maar wat.

Thanks Stupide. Prima idee idd om op dat stuk nog iets verder uit te bouwen. Ik heb hem net nog eens beluisterd, en ik hoor het nu ook. Ik zal morgen eens kijken of mijn creatieve flow is blijven hangen :D.

Blijf ze noemen!

Weer een nummertje dat blijft hangen! :)
Ik zou het bass(gitaar) geluid op sommige plaatsen wel eens een octaaf hoger dubbelen.
Nu zit het misschien wel (door het type van klank) wat diep in het vaarwater van de keyboard bassen.
Dit soort rap is niet direkt een van mijn favorieten en de lyrics geven het nummer een behoorlijk Amerikaanse tint maar hey, smaken en kleuren verschillen voor iedereen dus wat voor mij persoonlijk niet direkt smaakt kan voor een andere luisteraar het ultieme zijn. ;)
Zoals al je nummers: immer relaxed, altijd divers!:W

Cheers!
Exo. :mega:

Dank voor het luisteren aan beiden!

@Exo: Ik heb met die bass inderdaad wat geƫxperimenteerd. Zelf vind ik het prettig klinken zo. Hoor je resonantie oid? Hij zit wel vol in z'n laag idd, maar ik vond het wel passen...

Tja, soms gaat een hamburger er bij mij wel in hoor, ook al ligt de bakermat ervan in de USA ;). Hap slik weg, dat idee...

@Elbee: Ja, daar was ik zelf ook wel tevreden over. Maar de eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat de vocals ook goed ingezongen en opgenomen zijn en dat scheelt toch weer een hoop werk. De kans dat ik het daardoor lekker in de mix krijg, is dan ook weer iets groter :).

Back