• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

te koop cs30

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

mischa

Ouwe rot
Hi :)

heb een cs30 staan deze is erg mooi ( van mono poly geweest , forum member ) kdenk dat is 1 van de betere in nederland is .
Ik ga niet lager met de prijs dan 750 euro ( heb er zelf 1100 voor betaald geloof ik )
Als je een mp3 wilt horen stuur ik wat . wil je langs komen om em 1 dag te testen geen probleem verder nog vragen
bel dan even 06-45116602

heb ook nog een x-base staan maar daar moet even een software update in .kheb de chip inmiddels besteld bij jomox . mischien dat je daar ook nog iemand voor weet .

vr gr mischa

oeps

oeps

vergeten ... zit ook seqencer sync op en een originele manual .

cheers

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back