Complexe geluiden

DJSANDINO

Ingeburgerd
Heey iedereen,

Mijn naam is Sander Bastiaans en ik ben al ruim 2 en een half jaar componist.

Mijn stijl is voornamelijk Trance en dan vooral Uplifting/Emotional Trance.

Kenmerken van deze stijl zijn : Vibrato Leads met Portamendo en Resonance, (lichte geluidjes).

Ik heb al heel veel thema's en melodieén bedacht, heel veel nummers die zo goed als af zijn alleen waarom ik ze niet kan afmaken is onder andere door de sound zelf.

Ik ben op zoek naar VST plugins waarmee je hele complexe, originele, unieke geluiden kan maken (Plugins voor de gevorderde sounddesigner), want daar wil ik ook een onderscheid in maken.

Ik werk al een jaar met Sylenth1 en kan er niet uit halen wat ik wil.
Zelf geluiden creéren doe ik al ruim 1 jaar en ik kom steeds meer te weten over de ins en outs van plugins en effecten etcetera..

Van een kennis heb ik gehoord dat je met FM synthese best aparte dingen kunt maken.
Ook heeft hij gezegd dat je met modulaire synthesizers veel kan bereiken omdat je alles compleet zelf kan instellen.

Ik koop de Plugins tegenwoordig liever, want ik ben niet zo goed in het downloaden van de plugins en het installeren daarvan.

Als je VST plugins weet waarvan je denkt dat ik er iets aan heb, graag reageren!

Mijn E-mail adres is : sanderbastiaans@hotmail.com

Mijn muziek kan je vinden op : http://soundcloud.com/lasoon
http://soundcloud.com/sanderbastiaans
http://soundcloud.com/themisticum

Groetjes, Sander Bastiaans

Formant, die ken ik ja, ik ga hem eens proberen.
Omnisphere natuurlijk, dat is zo een mooi programmaatje!
Binnekort ga ik Native Instruments Komplete 8 kopen en als ik daarna weer geld heb wordt het Omnisphere denk ik.

Bedankt voor je tips!;)

Formant, die ken ik ja, ik ga hem eens proberen.
Omnisphere natuurlijk, dat is zo een mooi programmaatje!
Binnekort ga ik Native Instruments Komplete 8 kopen en als ik daarna weer geld heb wordt het Omnisphere denk ik.

Bedankt voor je tips!;)