(video) Schoppenheer documentaire

Wow dat pianospel in het begin. :halleluja

Aan de weg timmeren is hard inderdaad....
Overweeg toch ook maar om ondertussen les te geven. De voldoening is misschien minder groot maar de financiële inkomsten zullen waarschijnlijk wel beter zijn.
Gewoon een vraag:
Moet het echt rap zijn wat je maakt? Je muziek is rijk aan harmonie en melodie.
Ik hoorde stukken waar je gewoon zang kan opzetten en een mooie balad kan van maken.
Sorry voor de rap liefhebbers (smaken verschillen nu eenmaal ;) ) maar als ik hoor rappen, hoor ik helemaal m'n ex-vrouw weer rond m'n hoofd zeuren.
Bij sommige mensen (die jou dan als een spammer aanzien) komt dit over als geweeklaag, ook al is de tekst nog zo goed of inspirerend bedoeld, het toontje waarop het gebracht wordt doet sommigen afknappen waardoor ze elke motivatie om naar de tekst te luisteren verliezen.
Nogmaals, m'n mening is helemaal niet afbrekend bedoeld, just my 5 cents ;)
Rome is niet in een dag gebouwd, jouw carrière ook niet *D

Grtz,
Exo. :mega:

Heb de video helemaal gezien gisteren.. respect man!! :halleluja
Vind je tracks ook altijd dik in orde.. geweldige raps / lyrics

Een living maken met talent en iets wat jezelf tof vind is iets wat vandaag de dag helaas niet echt meer beloond wordt...
Zoals jezelf al een beetje aangaf.. er zijn teveel mensen die produceren.. en te weinig mensen die consumeren..
Toch vind ik het geweldig dat je er helemaal voor blijft gaan. Al zul je afentoe wat concessies moeten doen om het hoofd financieel boven water te houden.. blijf in je hart vooral je eigen droom volgen.. :mega:

Die uitzending van dat rap programma had ik gezien, kon ze geen ongelijk geven.......

Ey vette docu hoor, heb op zich niets met hiphop, maar klinkt toch wel lekker dat spul van je. :)

Vanaf 2:00 minuten vertelt hij dolenthousiast over een boek wat dertig jaar geleden al geschreven is volgend jaar verfilmd wordt.

-welk boek is dat dan?
- En ehm tja misselijkmakend. kan gebeuren. snel wat kiwis ergens vinden en heerlijk oppeuzelen maar.

Erg leuke film, beetje tragikomisch en amusant. Heb hem helemaal af gekeken :) Ik vind dat je er goed uit komt, talent is overduidelijk aanwezig (vind vooral de piano stukken erg mooi) en je hebt een gezonde dosis (zelf)spot. Tegelijkertijd doe je me ook een beetje denken aan Dries Roelvink, hoe die jarenlang schnabbelt en doet en pas op zijn 83ste zijn eerste nummer 1 hit scoorde ;) Hou vol!

Wel een puntje van kritiek (maar daar heb jij waarschijnlijk niets mee te maken) : degene die de titelplaten en de ondertiteling heeft getypt mag wel een corrector in de arm nemen, op de 3de slide gaat het al mis met de ontspoorde zin "gaat hij de niet alleen de strijd aan" en tijdens de rest van de film wemelt het werkelijk van de D/T fouten in de ondertiteling. Erg slordig en makkelijk te voorkomen door een transcript door iemand te laten corrigeren die de taal wel machtig is.

ja,die spelfoutjes zijn een beetje slordig.
Ik had nog aangeboden om ze eruit te halen. Maar uiteindelijk ben ik al blij dat ie online staat want hij is al meer dan twee maanden af.

Nog nagedacht over het forumlid dat misselijk van me werd omdat ik zo naar over mensen praat. Nu ben ik wel enigszins misantropisch maar niet echt haatdragend. Dingen worden wel met een knipoog gezegd.
Misschien ben ik niet al te vriendelijk over Gers Pardoel, maar het is natuurlijk frustrerend om te zien wat er dan wel getekend wordt.

en @dries roelvink. Naast Radiohead en Leonard Cohen is hij altijd mijn grootste inspiratiebron geweest. De kracht van zo'n man om maar door te blijven zetten, ongelooflijk

Mijn dochter van vier zingt de hele dag dat akelige pardoel lied. K3 hiphop is de sleutel tot succes, geld, snelle auto's en bitches! :D

Je hebt me bijna 50 minuten lang weten te boeien. Ik vraag me dan af hoe je het ervaart om je zieleroerselen online met iedereen te delen. Vond het zelf prachtig om te zien, heel puur of zo.

Je moet je piano wel even laten stemmen ;).

Leuk om te zien maar krijg het idee dat je te graag wil en ook niet weet waar en hoe..... beetje chaotisch karakter. Ik denk (mijn mening) dat als je meer tijd besteed aan je producties en hoe je het presenteert en ook gaat onderzoeken waar je het presenteert kom je een eind verder want op zich maak je leuke dingen, niet mijn stijl maar daar zie ik doorheen (met andere woorden kan een AR manager dit dus ook zien/horen)
Geef jezelf wat meet tijd, rijp en geef niet op, leer netwerken, niet wanhopig worden en neem genoegen met een kleine groep fans (verwacht geen Rihanna aantallen) want je muziekkeuze is niet populair bij het grote publiek (want beperkt qua fanbase)
Moed houden en misschien een beetje meer volwassen worden zonder je jeugd te verliezen :)

Succes :okdan:

Back