Knoppjes Sliders voor Arturia synth

smackos

Gepokt en gemazeld
Ik heb hier zo een Arturia Laboratory synth controller, allemaal leuk en aardig maar na 2 weken zijn er bijna zeker 3 draaiknopjes/sliders vanaf gevallen en missing in action...die dingen zitten nogal los en vallen bij nacht en ontij van dat ding af...dat is jammer want het zijn toch mooie knoppjes (die sliders zijn niet zo spectaculair hoor)

Nou heb ik Arturia al 2 keer gemailed om te vragen waar ik vervangende knoppjes/sliders kan krijgen (en natuurlijk ook om te zeggen dat ze die knoppjes/sliders best wel wat strakker erop mogen zetten)
Maar die franse uiensoep boeren replyen niet terug (had al gehoord dat de arturia technical support nogal k*t schijnt te zijn dus dit zit enigszins wel in de lijn van verwachting)

errr weet iemand waar ik die knoppjes/sliders ergens krijgen?

Heb je hem nieuw gekocht of is die 2de hands?Mocht die 2de hands zijn, misschien zit er nog wel garantie op?Anders zou ik als ik jou was toch even kijken of je via de dealer iets onder coulance geregeld kan worden...

Hij is nieuw maar heb hem gekocht in Los Angeles en ben daar nu niet voor een paar maanden dus dat gaat niet werken. Ik denk dat ik gewoon alle knoppjes/slidercaps vervang met andere/betere

Gisteren is een medewerker van Arturia (Bruno@arturia) teruggekeerd van
zijn reis naar China om volgens eigen zeggen de productie op
te vijzelen.
Op het Arturia-forum (community-forums-minibrute) veronschuldigd hij zich dat er
niet eerder gereageerd kon worden.
Bovendien heeft hij twee collega's met wie de mails blijkbaar gedeeld
worden en er soms een 'misrouting' of 'routing mistake' ontstaat :?
Niet dat je hier iets mee opschiet maar het geeft wat inzicht in de
chaos (?) achter de schermen . . .

Er staan drie e-mail adressen voor de support ter beschikking:

sales-inquiry@arturia.com .. voor 'promotional offers/payment/order status'

registration-inquiry@arturia.com ..voor 'registratie/activatie or licencer issue'

technical-inquiry@arturia.com ..voor 'software bug or hardware defect'

I hope that will help you to be answered the most quickly that we can.
Apologies for those who have not been responded yet. (aldus Arturia)

I hope that will help you to be answered the most quickly that we can.
Apologies for those who have not been responded yet. (aldus Arturia)

Het lijkt me niet onverstandig dat ze ook iemand in dienst nemen die de Engelse taal enigszins beheerst. Of gebruiken ze daar de Arturia vertaalcomputer voor?

Die sliders van Arturia zijn echt brak. Ik heb zelf ook zo'n controller en na 1 dag was het sliderknopje al los. Echt wel jammer want het is een stevige controller en de toetsen voelen goed aan. Ik vrees dat het bij de MiniBrute ook het geval gaat zijn. Het is trouwens mijn tweede controller van Arturia. Bij de vorige was de Release slider gewoon al afgebroken toen ik hem ontving. En daarna heb ik 2 maanden kunnen wachten op een nieuwe. Na 1 dag met de nieuwe controller (en het losse sliderknopje) heb ik de hoop opgeven. Leuke software van Arturia maar hun sliders zijn ronduit slecht!

arturia-lab-460-80.jpg

Maar hoeven niet dezelfde te zijn, misschien Oberheim SEM/2-voice stijl knoppjes omdat die Laboratory case wel wat weg heeft van een Oberheim :D

arturia.....:D:D:D:D

alles wat ik van ze dacht, klopt....

iemand nog een minibrute?...

:D

:peukie:
:mega:

Haha wou hem eerst erg graag hebben, het leek me een toffe hands-on bak maar indd als ik dit zo lees hier op het forum en ook op het forum van arturia denk ik dat het toch wat anders gaat worden...pulse 2 ofzo ik kijk wel even

Ja behalve technical inquiry die probeer ik nog wel even maar ik heb weinig hoop

Ik vind het best wel onbeschoft van Arturia dat ze niet antwoorden, heb ze nu al 4x gemailed, hoe moeilijk is het om te antwoorden

is er ergens een nederlandse importeur ofzo die ik misschien gewoon ouderwets kan opbellen?

Laatst gewijzigd:
Back