ginko synthese fuzz

ik wil een kleine oplage maken en de behuizing laat ik op maat maken in een fabriek dus was vanuit dat perspectief wel benieuwd of er hier mensen zijn die wel geïnteresseerd zouden zijn in zo'n pedaal zodat ik een inschatting kan maken hoeveel en dat ik zometeen niet met een berg behuizingen de muur zit te versieren. Ik heb namelijk op dit moment geen idee hoeveel ik er zal gaan maken.

Wat ik nog mis is een demo met een instrument wat meer expressief is. hoe reageert de fuzz op veranderende klanken in timbre maar ook aanslag en volume.

ik denk dat een demo met gitaar ook wel gewaardeerd wordt en misschien dat je dan duidelijkere (of meer) reacties krijgt van liefhebbers.

wanneer ongeveer kan ik mijn 'stradi' verwachten? of is dat nog onduidelijk..

Als je het leuk en waardevol vindt wil ik wel voorzien in gitaardemo's.
Ik heb vrij veel verschillende fuzz pedalen, gitaren en amp en wil wel wat ab vergelijkingen en opnames hiervan verzorgen.

heb m vandaag weer open gehad en schema nogmaals een klein beetje aangepast... hij is tammer dan eerst maar ik vind m lekkerder klinken zo en daar doe ik het voor. heb als klein bijprojectje een actief feedback looppedaal gemaakt met een tonecontrol daarmee kun je m alsnog lekker a muzikaal laten schreeuwen, misschien ooit eens in 1 pedaal bij elkaar zetten maar dan wil ik ook die eerst nog even verder uitwerken.

Back