De vakantie weer voorbij

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Johndoe11

Gedeactiveerd account
Daarom weer tijd voor nieuwe tracks!

Bij deze weer een aanzet tot een nieuwe, zoals altijd komen er weer updates met wijzigingen en voortgang, het begin is er.

percussie ben ik nog niet tevreden over, moet nog veel mee gebueren, arrangeren op zich ook nog, maar denk dat de combinatie van elementen en patches wel geinig zijn...

feedback altijd welkom

Nummertje klinkt een beetje als de clubtrance van een jaar of twaalf terug, alleen is dit wat trager. Het begin doet me trouwens behoorlijk denken aan PPK - Resurrection. Zowel de kick, bas als het bliepsynthje lijken sterk op de sounds uit dat nummer. Doet er verder overigens weinig toe.
Je track zou w.m.b. wel iets sneller mogen. Percussie is inderdaad niet je van het, wel erg standaard sounds. Percussie kan ook nog een stuk worden aangekleed.

Het klinkt oké, behalve dat lead synthje. Dit is ook heel "Creamfields 2000".

Je mag rustig het nummer wat persoonlijker maken, je eigen sound. Zoals het nu is is het te clean.

De plucklead is i.d.d. nu wel irritant, die gaat eruit :) ThnX voor de feedback, ik klus weer verder :D

Toch even een "vraag je" tussen door. wat doe je eigenlijk met al die 10.000 den 50% afgemaakte tracks.

Klasse dat je nu eens een melodie maakt met je baslijn ipv een 1 maats basje... nu komt er tenminste wat feeling in :okdan:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back