REAKTOR CREATIES (part 1)

6 trak

?ILLEGAL QUANTITY ERROR
na een paar dagen flink aan het knutselen te zijn geweest heb ik, voor de geintereseerden onder ons, een paar loike schakelingen weten te brouwen in NI Reaktor... tjek ut uit! 8)

1. 6DRUMSEQ + SNAPSHOTS , een drumsynth en seq.
tip: druk ff op Z,X,C,S,D en Q alvorens je te werk gaat met de 6DRUMSEQ om de geluiden op de juiste pitch te tunen...
6drums.gif

2. TRIGGER 6TEEN + SNAPSHOTS , een microcomposer met KEYADD

trigger6teen.gif

3. THE SIXTH + SNAPSHOTS , een synth met een paar unieke features (beta)

6th.gif

4. THE ADDITOR + SNAPSHOTS , een tone+noise seq incl. KEYADD

additor.gif

* 6 trak heeft voor deze 4 creaties Reaktor 3 gebruikt...

Laatst gewijzigd:
Fris!

O man ik HEB al zoveel synths en dingen.. zelfs die kan ik in geen 100 jaar meester worden.
Maar chapeau.. en ik moet zeggen je sixth synth is origineel.!.;)

part 2.0045 beta hier...:D

DRUMSYNTH2... nu nog meer mogelijk qua para's

bovenste rij (osc=sinus): Tone Freq.... Pitch Env.... Tone VCA Env
onderste rij (osc=ruis) : Filter Mode,Cut,Res.... Filter Env.... Noise VCA Env
6DRUMSYNTH2.jpg

- 6DRUMSYNTH2 (reaktor 2.3)
- MP3(tje)

Laatst gewijzigd:
Zo, dat klinkt lekker... Jij bent echt wel...

Attachments

• sixtastic2.jpg
    sixtastic2.jpg
    137,4 KB · Bekeken: 115
Origineel geplaatst door OnAcid
He Six, je moet eens met SynthEdit stoeien, kun je je synths als VSTi uitbrengen. :)
Je bent niet de eerste die met deze suggestie komt, ook nu zal ik het zelfde antwoord geven, Synthedit is voor de end-user mischien beter maar voor de designer is het een nachtmerrie, tenminste voor mij dan... :confused:

Synthedit klinkt mischien beter en heeft de mogelijkheid tot VSTi , Reaktor is qua design gebruiksvriendelijker en ziet er strakker uit... maar goed...

* Never Say Never 6... who knows!? 8)

Laatst gewijzigd:
toch maar ff een klein uitstapje gedaan richting Synthedit dan... * 6 laat zich bij deze niet kennen
dus gisteravond ff een drumsynthje in elkander zitten prutsen... met hier en daar wat kleine tips van synthvrind PjotrG...
het resultaat is helaas nog zeer minimaal in vergelijk met de drumsynth in Reaktor...

ik weet nog niet exact hoe ik patches (programs) kan opslaan binnen een schakeling dus vandaar dat ik ff 3 verschillende sounds apart heb gesaved... (als er mensen zijn die mij dit ff kunnen vertellen... graag!) :)

CLAP
SNARE
TOM

Origineel geplaatst door 6 trak
toch maar ff een klein uitstapje gedaan richting Synthedit dan... * 6 laat zich bij deze niet kennen
dus gisteravond ff een drumsynthje in elkander zitten prutsen... met hier en daar wat kleine tips van synthvrind PjotrG...
het resultaat is helaas nog zeer minimaal in vergelijk met de drumsynth in Reaktor...

ik weet nog niet exact hoe ik patches (programs) kan opslaan binnen een schakeling dus vandaar dat ik ff 3 verschillende sounds apart heb gesaved... (als er mensen zijn die mij dit ff kunnen vertellen... graag!) :)

CLAP
SNARE
TOM

iedere patch word in een aparte container gesaved. Je moet ook een midi patchsselector toevoege. Staat in het midi menu. Dit is dus allemaal in de bijgeleverde manual / help te lezen :):geslaagd:

Back