Vergeten (vedetten)

sinew1958

Je hebt niet veel nodig om mooie muziek te maken.
M'n gaat vooruit in het leven in een jachtig tempo,en de wereld wilt altijd weer iets nieuws ontdekken,dat nieuwe is voor velen een volgende stap in de richting happy vrije tijd.Maar is m'n daar nu echt gelukkig mee geweest als ze weer thuis komen na een optreden?
Oude vergeten muzikanten blijven het beste van zichzelf geven en tot grote ontdekking van velen blijkt dat die oude gloriƫn nog best hun mannetje weten te staan.
Enfin een auto is voor velen een heilige koe.(iets waar je niet aanraakt).
Maar voor de vedetten van toen of nu,wie is eigenlijk jouw heilige koe?

Dat zou in mijn geval Sly Stone moeten zijn :

sly-stone.jpg

Maar daar gaat het helaas niet zo goed mee al enige jaren niet,

dus als dat het criterium is, wordt het Ed Wynne van Ozric Tentacles, die is al bijna 30 jaar aan het rondtoeren. :peukie:

OZRICED1.jpg

Enne, wie ook niet mag ontbreken :

george-clinton-729-420x0.jpg

:okdan:

En Ernest uiteraard..

l.jpg

Ranglin, wel te verstaan. :halleluja

Dat zou in mijn geval Sly Stone moeten zijn :

sly-stone.jpg

Maar daar gaat het helaas niet zo goed mee al enige jaren niet,

dat valt toch wel mee?
z'n manager maakte hem het leven vrij zuur maar dat is al een paar jaar voorbij.
Sly treedt weer op nu en dan en heeft zelfs weer een plaat gemaakt...

Het schijnt dat ie in een camper woont, beetje erg veel drugs gebruikt, en hij beweegt niet zo heel lekker meer, maar in zijn ogen zie je de oude Sly nog wel terug.

Toen:

Nu:

heb pas een maestro rhythm king gekocht (moet nog wel nagekeken worden), daar hoop ik ook een beetje sly van te worden.

Het schijnt dat ie in een camper woont, beetje erg veel drugs gebruikt, en hij beweegt niet zo heel lekker meer, maar in zijn ogen zie je de oude Sly nog wel terug.

ja hij woont in een camper inderdaad. volgens mij omdat z'n manager 'm geripped heeft...
diezelfde manager zorgde er ook jarenlang voor dat hij "verdwenen" was.

van de drugs is hij allang af en hij heeft een ongeluk gehad aan z'n nek. omdat hij dat niet heeft laten behandelen kan hij z'n hoofd nu niet meer goed optillen.
dat ziet er een beetje raar uit maar is niet meer dan dat nu.

heb je deze gezien?
http://www.slystonedocumentary.com/

Back