Technica Nijmegen gaat stoppen per 1 december!

Als je werkelijk zou vinden dat ik iemand zou hebben geschoffeerd, waarom heb je dan als mod niet ingegrepen?

Omdat ik niet vind dat ik overal als mod in hoef te grijpen. Ik mag mij, zeker in dit draadje, als gast gedragen, en ook als gast met jouw (goed Napole0n?) in discussie gaan voor zover mogelijk.... mits een beetje netjes dan heh. Is niet helemaal gelukt door mijn aanval op jou moet het schoffeer stukje. Excuses daarvoor, ik ben ook maar een mens, die soms weinig slaapt.

Maar goed, laten we verder gaan met het draadje, en niet met de vraag of ik me nou moet gedragen op de manier dat ik nu doe..

(sorry Hill :o:)

de O in napoleOn is geen hoofdletter waard.
steekt aan de ogen, irriteert, overbodig, fout, vals, klopt niet
stel voor dat de mod ingrijpt !
avanti

ah zo, passend bedoelt uw ?
maar toch ziet toch niet uit
stel je voor:

wei gAan binnekOrt naaR dE fOrumdAg tOe, gaAt Uw oOk ?
dE lEtters danSen voOr mein ogEn

ahhhhhh!

..en als dat niet opgaat, kan het nog altijd als kunst bezien worden. Artistieke vrijheid, ofzo.. :D

Ach, het is gewoon een random dommigheidje dat ik ooit heb ingevoerd en wat is blijven hangen. Zou het nu waarschijnlijk héééél anders doen ;)

" héééél " :?

whaaaaaahhhh!

"Een veel voorkomende spelfout tijdens de verkiezingen op Twitter is 'ik heb gestemt'. Uit onderzoek van Finchline blijkt dat de meeste kiezers die deze fout maken stemmen op de PVV."
nu.nl

haha!

Hulde Sunny, dat je de tijd en moeite hebt genomen het topic op te leuken met al die HTML lettergrootte dingetjes.

Ik ben bang dat je me of mij in de gaten moet gaan houden Nap, heb je iets te doen voorlopig :D

ja , ik kan nu eenmaal niet tegen vreemde spelling/ geurtjes / kleurtjes / geluidjes, kriebeldingen, meisjes zonder sproeten, aardbeien met een lang steeltje en nog wat van dien dingen.
en tja dan moet je cOnsequent zijn, dat zit er nu eenmaal in he...

ja , ik kan nu eenmaal niet tegen vreemde ... geluidjes...

Dan zul je waarschijnlijk jouw mooie synth-collectie niet optimaal gebruiken,,.. :(

mein geluidEn zijn NIET vreemd !

Nee, in dit geval had het "jou" moeten zijn. "Jouw" is bezittelijk voornaamwoord, "jou" is persoonlijk voornaamwoord.
is een simpel truukje voor door het tijdelijk ff te vervangen door mij/mijn...

die minimoog is van mij... mijn minimoog
die minimoog is van jou... jouw('n) minimoog

jouw'n is eigenlijk logischer want je zegt ook zo'n ding en niet zo ding...

en me minimoog of men minimoog is nutuulk helemaal van den po getrokken...

Laatst gewijzigd:
Back