valt er nog wat te rellen?
Ik zit hier al een half uur te kloten met een met olie ingevette soldeerbout en een berg maiskorrels, maar geen popcorn tot nu toe.
(Ik zal morgen die Frits eens even bellen...)Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
valt er nog wat te rellen?
(Ik zal morgen die Frits eens even bellen...)het aflopen van de technicaanse kalender nutuulk... minder weerstanden enzo...ehm, wat?![]()
Mijn punt is dat de Technica-sfeer niet dood is, maar voortleeft in digi-vorm. Eindeloos veel spannender en betoverender JUIST omdat er geen soldeerbout meer aan te pas komt, geen onderdelen moeten kopen, een miljoen gratis onderdelen aansturen, onderdelen die 0 gram wegen, die nooit oververhit raken of kapot gaan, hoe is 't in vre-des-naam mogelijk!! Kun jij galm maken met de onderdelen van Frits? Of een spectrum analyzer? Of een Butterworthfilter met flanken van 150 dB/oct? Het kan met stukjes tekst van vaak niet langer dan 1 A-viertje. Is dat niet absoluut mind blowing????!!!!
en kon nog wel een handje vol mensen die dat deden, maar de jeugd van tegenwoordig zie ik dat idd niet meer doen.Er wordt al jaren geklaagd dat de knutselscene aan het uitsterven is. Maar volgende week is er in Apeldoorn weer een radio onderdelen markt. Het zal als gewoonlijk weer behoorlijk druk worden.

...en ben het dus niet met je eens dat programeren leuker is, personelijk vind ik het helemaal niks.
In principe kan je met analoge electronica ook bijna alles en vind ik het juist leuker om met beperkte electronica iets moois te maken, dat zou ik minder bij digitale techniek hebben omdat daarin toch al alles kan.

]of van huisdieren houd, ieder zijn ding.
Dit forum bied natuurlijk plek voor beiden! Jullie het stukje Wavewizzard, wij de DIY draadjes van Hill... bijvoorbeeld heh.
Dat over passie is natuurlijk waar het zon beetje om draait. Of je nou van digitaal of analoog, of van huisdieren houd, ieder zijn ding.
Synthforum FAQ:
Een forum is een online discussiesite