Waar kan ik een Tenori-on standaard kopen ?

Freelander

Ouwe rot
Beste mensen,

Ik ben op zoek naar een standaard (perspex o.i.d.) voor mijn Tenori-on. Het betreft de zilverkleurige uitvoering met witte leds aan voor,- en achterzijde.
Wellicht heeft iemand een andere idee of heeft zelf een opstelling hiervan. Het is voor mij niet van belang dat de achterzijde zichtbaar is, het gaat om een studio opstelling.

Ik hoor het i.i.g. graag :)

Zoiets dus (maar bij voorkeur kopen binnen de EU)
in_stand_80_MED.jpg

Dat is ongeveer dezelfde link als waar het plaatje vandaan komt:)
Vandaar ook de binnen europa vraag lijkt mij.

Dat is ongeveer dezelfde link als waar het plaatje vandaan komt:)
Vandaar ook de binnen europa vraag lijkt mij.

Klopt helemaal, wel bedankt voor het meedenken natuurlijk

l.jpg

:P

Google naar tenori-on stand ...
ik weet zeker dat ook jij ze in Europa vind ...

kijk anders eens bij een shop in winkel / etalage benodigdheden. die hebben vaak een groot assortiment van display stands e.d. in acryl en metaal, bijv. voor boeken of serviesgoed.

Beste mensen, erg bedankt voor de tips. Ik zal eens op "boekenstandaard" googlelen alsook de importeur eens mailen. Die lijmklemmen zijn origineel, daar moest ik erg om lachen !

Nog geen standaard gevonden helaas...
De Yamaha importeur heb je absoluut niks aan, stuurt na VIJF dagen pas een (gestandariseerde) onpersoonlijke reactie.
(zaken gaan zeker té goed, of betrokkenheid medewerker is minimaal)

Zie hieronder:

Geachte,
Dank u voor uw aanvraag,
helaas wordt dit product niet door Yamaha Europe aangeboden
(een Europeese dealer kan de stand niet bij ons bestellen)
Met vriendelijke groet,
Meilleures salutations,
Mit freundlichen Grüssen,
Best regards
BeNeLux-Support
support-benelux@gmx.yamaha.com
Yamaha Music Europe

Ik heb vroeger nog wel eens met perspex gewerkt en ik weet dat er door heel Nederland kleine bedrijven zijn die dat soort spul maken je zou eens kunnen beginnen bij Vinke of eens bij Talboom in Breda na kunnen vragen of ze zoiets voor je kunnen maken, maar er zijn er meer. Ik denk alleen niet dat het goedkoop is.

Maar ik lees net wat nauwkeuriger en als de achterkant niet zichtbaar hoeft te zijn dan valt er wel wat anders te verzinnen van een ander materiaal dan perspex.

Daar wil ik wel even over nadenken bedoel ik eigenlijk te zeggen , ik zit aan iets te denken van mdf met plexiglas als houder en dat kan ik ook nog wel voor je in elkaar zetten als je dat wil stuur me maar een pb als je interesse hebt.

Back