Snare zit niet goed in de track

Word wel iets minder. is nu ook opgenomen zonder alle shizzle die op de kanalen staan.
is nu denk ik 40 procent afgenomen.

wat kan het zijn dan denk je ?

Ik denk nog steeds dat wanneer je melodie verandert er meer ruimte komt in de frequenties die de snare gebruikt. Ook kan het meespelen dat de vst niet echt constant hetzelfde blijft (sommige vst's hebben hier wel eens last van).

Als the synth in de weg zit door teveel noise (teveel hoge frequenties vermoed ik), zou je dat eventueel kunnen verhelpen met ducking in alleen de hoge frequenties. Met een multi-band compressor met side-chain kan dat, of eventueel met een dynamic EQ dat een side-chain heeft (eigenlijk hetzelfde als de multi-band compressie).

Eventueel ook kijken of wat meer (korte, gated) reverb op je snare gedurende die sectie helpt, met de juiste reverb kan je een snare veeeeeel groter maken.

Mvg.

CoolRunning

Ja daar heb ik ook over na gedacht maar dan mist hij kracht. Wil het liefst iets meer op voorgrond anders had ik dit probleem ook niet :)

Gebruik eens een andere snare met ander bereik. Anders bouncen en als wav mee laten lopen? Ipv als plug of hardware

Al geprobeerd om de snare in phase te zetten?

Wow gast dat knopje ben ik helemaal vergeten :).
Ga ik ook proberen vanavond/morgen ochtend!!

Heb dat eigenlijk verbannen omdat het niet altijd iets goed brengt Hehe.

THx!!

als je snaar maar goed zit

alsjehaarmaargoedzit.600.jpg

Back