het belachelijk lage bod van 800 door leo-analogic komt niet van mij, maar van iemand die de indruk wil wekken dat ik hier bied.
dat is nog maar het topje van de ijsberg als het om de roddel en achterklap, achterbakse e-mails en dergelijke, wat natuurlijk ook een beetje in de hand gewerkt door posts zoals geciteerd, de toon is snel gezet.
waarom niet gewoon over de multimoog gesproken, in plaats van over de bieders?
voor dat soort praat geldt wat mij betreft: schaadt het niet, dan baat het niet. als je begrijpt wat ik bedoel.
verder geen probleem hoor, het is gewoon een tip van mij. praat lekker over synthesizers, in plaats van over bieders, kopers, verkopers etc. het heet hier tenslotte synthforum en de multimoog is het ook echt wel waard om een paar woorden aan te wijden. want interessante gear is het zeker. hoewel sommigen blijkbaar de prijs van de gear pas echt interessant vinden.
laat ik er toch nog meteen een keer bij zeggen (hoewel ik straks ook weer een multimoog te koop heb) dat ik de micromoog een prima alternatief vind, bijna de helft van de prijs en bijna net zo leuk.
en handzamer.