afscheid

DigiLoog

Ouwe rot
Beste forum vrienden, door persoonlijke omstandigheden heb ik besloten om voorlopig afscheid van het forum en daarmee ook jullie te nemen.
Heb hier een leuke tijd gehad en zal het best wel gaan missen.
Bedankt voor de deals die we hebben gemaakt en de nuttige tips en tricks.

Erwin :halleluja

Huh??????

shocking

hopelijk spreken we je nog wel een keer

sterkte en tot de volgende meeting?

Het leven is een dynamisch iets.
Het nu is straks totaal anders.
En er zijn meerdere mogelijkheden voor een verandering.

Wout

Beste forum vrienden, door persoonlijke omstandigheden heb ik besloten om voorlopig afscheid van het forum en daarmee ook jullie te nemen.
Heb hier een leuke tijd gehad en zal het best wel gaan missen.
Bedankt voor de deals die we hebben gemaakt en de nuttige tips en tricks.

Erwin :halleluja

Ik lees uit de reacties van leden dat ze het ergste vermoeden.
Maar ........
Hij kan net zo goed een jaartje sabbatical in australie , of een wereldreis hebben :)
Of hij gaat zijn huis verbouwen om al zijn vriendinnen te kunnen plaatsen.
Of zijn er leden die meer weten ?
En daarom elke keer "sterkte" zeggen .

[ik hoorde nog een opmerking van iemand , dat hij misschien een klein krasje op zijn monitor had opgelopen, en daarom niet meer kon internetten ] ;)

@ Hilltree:

Hij zegt: "vanwege persoonlijke omstandigheden", dan vatten denk ik de meesten (ook ik) dat op als dat er iets persoonlijks minder leuk gebeurd/gaande is. Anders had hij gewoon kunnen zeggen dat hij op reis ging.

Of niet, want iets lijkt me niet zo slim tussen om op het internet zowel je collectie synths te posten als het feit dat je lang niet thuis zal zijn. :) Maar goed, wat het ook is Analogica, het beste ermee! En je kan inderdaad altijd terugkomen indien je dat wenst.

Jammer man!

Ola allemaal.

Laat ik maar beginnen om iedereen een heel muzikaal jaar, veel geluk en gezondheid toe te wensen.
Zoals jullie weten ben ik een tijdje ( 4 mnd) afwezig geweest door persoonlijke omstandigheden, waardoor ik me met mijn gedachten en (vrije) tijd op belangrijkere dingen dan m'n hobby(s) moest focussen.
Nu alles weer wat in rustiger vaarwater is gekomen begin ik zo langzamerhand aan weer met muziek maken en m'n synths te vetroetelen ;).
Helaas kan ik jullie nieuwsgierigheid niet bevredigen en daar wil ik het ook bij laten, slechts enkele trouwe forumvrienden weten wat er precies aan de hand was!
Ben i.i.g. niet op wereldreis geweest (was dat maar waar), heb ook niet mijn appartement verbouwd (mag ik niet, ik huur) en heb ook niet in de bajes (:slotje::smeris:) gezeten wegens ongewenst gedrag :engel:.
Wil via deze weg een ieder bedanken voor zijn steun (Exoterrestrial/Vizion/WAREHOUSEGROOVE/Eraser127/roland kuit/VerGe-ten/PabloDeMode/Nicolas 2000) en hoopvolle woorden.

Vriendelijke groet aan jullie allen, Erwin.

Back