[EDM] Gloomer - Duckspeak

Over de track kan ik niet zo gek veel zeggen, het is niet mijn genre en het raakt mij evenmin (komt wat rommelig en vol over). Ik hoor verder geen gekken dingen op de kick na. Die komt bij mij hinderlijk door. Ik luister op de hoofdtelefoon (goede kwaliteit ;-)).

Lekkere track hoor!
Het hoofd-lead-geluidje is alleen wat zacht in vergelijking met wat volgd. Ik moest 'm op 1:23 toch echt zachter gaan zetten ;)
Maar ik merk ook dat allees wel heel extreem door de limiter gaat en niet zozeer een sidechain.
Vanaf 2:40 wordt het een tikkeltje rommelig. Daar mag nog wel een keer een rustmoment in ipv. een immer doorgaande opbouw.

ik vind de cirkelzaag en het kabbelende eendje niet echt samengaan.. qua mix niet maar ook qua gevoel niet.. er zitten een paar interessante stukken tussen die je uit zou kunnen bouwen
dat ie nergens naar klink als je de limiter er af haalt betekent dat je mix niet goed is.. er mag wat meer lucht in. misschien ben je bang dat je dan impact verliest maar juist door meer lucht zal ie vetter kunnen worden. de beat mag dan ook wat meer punch hebben

ok, thanks man, maar deze commentaar neem ik mee naar mijn volgende projecten, want ik heb dit nummer al geupload op vele sites.. :(

dus meer lucht tussen mijn nummers..

Thanks a lot mate !! Appreciate it !! :)

Wat Fjoesz zegt......track maken zonder limiter....als je klaar bent en er is ruimte lekker limiten.

Trouwens, ligt het nou aan mij of heb je gewoon een heel hoge productiviteit? Het valt me ook op dat de kwaliteit van je tracks nogal verschillen (maar dat kan natuurlijk ook simpel een persoonlijke off track waarneming zijn...).

Thanks voor de antwoorden, guys :)

Ja, ik heb een hele hoge productiviteit, maar dat komt omdat ik hele dagen niets anders te doen heb dan nummers te maken en het internet af te schuimen..

Dat kan dat de kwaliteit van mijn tracks verschillen, maar ik mix altijd op dezelfde manier af hoor :)

klink leuk maar oud,als iets van '95 ofzo (vooral die melodie en sound is de oorzaak)

Back