Love explained

skies

Klats, Boink, Klets
De titel benodigd enige uitleg: Ik had er eerst iets vocal-achtigs onder gezet met wat Wikipedia tekst 'zang' (over love) maar toen ik verder werkte vond ik het zonder toch mooier. Maar de daardoor verzonnen titel vond ik wel geinig dus die heb ik maar gehouden :)

Reversed sounds hou ik wel van alhoewel ik wat last heb met de beatsynchronisatie tot 2:03.
Ik zou de reversed sound ietsje meer dimmen zodat deze er wel is maar niet zoveel aandacht opeist.
Daarentegen ben ik wel een liefhebber van de klankjes vanaf 2:03.
Het eindakkoord kan misschien nog een geluidje of effectje erbovenop gebruiken.
Knap werk en blij nog eens een song in majeur te horen :)

Cheers!
Exo. :mega:

lekker hoor, word er ook best blij van. dat kon ik nu juist gebruiken.

Moet ik hier uit opmaken dat liefde abrupt eindigt??:D

Reversed sounds hou ik wel van alhoewel ik wat last heb met de beatsynchronisatie tot 2:03. (...)
Daar heb ik zelf alleen een heel klein beetje last van op het stuk dat er geen beat is. Het opkomen van de 'reverse' zoals jij het noemt is expres een beetje naast de beat wat het wat ruwer laat klinken. Ik laat dat lekker zo }:|
Moet ik hier uit opmaken dat liefde abrupt eindigt??:D
Haha :P
Tsja ik twijfelde er zelf ook al over maar ik kon niets origineels verzinnen. Aangezien Exoterrestrial en Gloomer daar ook al iets over zeggen zal ik hier nog eens naar moeten kijken. (Wordt vervolgd.)

grappig sfeertje
beetje clean vind ik t.. hygienisch
de timing van de sidechain groeft niet zo lekker imho

Update (Zelfde track):
Ik heb het einde veranderd. En verder nog een paar kleine wijzigingen / toevoegingen.

@Fjoesz:
Hm, qua cleanheid zou ik zo een twee drie niet weten hoe ik dat kan oplossen, her en der zit er al wat distortion op. Misschien mis ik een paar dure stukjes hard-/software om het dikker te maken. Of gewoon kunde ;)

Lekker sfeertje wel.. vind de geluiden juist lekker organisch.. heerlijke padjes en dito akkoorden!!
Mooie gevarieerde track, de sidechain is een beetje te aanwezig naar mijn mening.. maar dat heb ik wel bij meer tracks die toch weer heel hip blijken te zijn ;) Maar eh.. fijne track!! like ur style :halleluja

Leuk! Al gaat die gereversede sound mij uiteindelijk wat vervelen...
Misschien toewerken naar een harde attack?

Hoewel ik ben wel een leek hoor.. ;s

Deze track wijkt hier en daar af van de geijkte formules. Alleen daarom al verdient het een pluim.
Kan het wel smaken ja.

Thanks allemaal :)

Ik heb nog 'ns gekeken naar de 'reversed' sound (wat eigenlijk ducking is) en kwam toch weer uit op wat het nu is, hetzelfde eigenlijk :)
Ook nog gekeken naar de mastering, een andere limiter/maximizer geprobeerd maar toch ook weer terug naar wat het was.
Verder nog een paar mini dingetjes gedaan. Ik laat het hierbij denk ik :)

Jammer dat Soundcloud alles naar 128k mp3 converteert, klinkt best vadsig eigenlijk..

Back