10 years Megarave

Origineel geplaatst door mono-poly
word het volgende weer een nieuwe eurorave?

Eurorave? Dat is al in geen 10 jaar meer gegeven.....

Euw ja dat klopt. Maar die naam is dus nooit meer gebruikt daarna voor zover ik het weet.

Ik heb hier nog een cd liggen van Megarave '93! Ik besefte nu pas dat dat al weer tien jaar geleden is......

"Megarave" was toch altijd op de Maasvlakte??? Zwaar vette lokatie trouwens!!!:dubbel:

Re: Re: 10 years Megarave

Re: Re: 10 years Megarave

Origineel geplaatst door Mike-E
COOL!! Maar waarom nu weer in zo'n uithoek? :confused:

Daar is het al jaren. Gezien het feit dat de Energiehal afgebroken is en ze blijkbaar niets beters kunnen vinden.

Re: Re: Re: 10 years Megarave

Re: Re: Re: 10 years Megarave

Origineel geplaatst door bikkel
Daar is het al jaren. Gezien het feit dat de Energiehal afgebroken is en ze blijkbaar niets beters kunnen vinden.

Weet ik, daarom zeg ik ook WEER.

:biertje:

Maar de Peppermill is een mooie lokatie...1 van de grootste discotheken van Nederland......
....zeker met dit feest,want dat begint buiten....en binnen zijn ook nog 4 zalen...

Origineel geplaatst door dione
Maar de Peppermill is een mooie lokatie...1 van de grootste discotheken van Nederland......
....zeker met dit feest,want dat begint buiten....en binnen zijn ook nog 4 zalen...

Klopt ook wel... maar tis de volgende ochtend zo'n end rijden joh :)

Maar met Megarave 2002 moesten we toch in de buurt zijn de volgende dag. Waren we 's middags weer wakker en vol adrenaline zeg maar ;)

Klopt ook wel... maar tis de volgende ochtend zo'n end rijden joh :)

vertel mij wat....ik ben elke keer 2,5 uur onderweg als ik daar moet draaien....

Origineel geplaatst door dione
vertel mij wat....ik ben elke keer 2,5 uur onderweg als ik daar moet draaien....

Krijg je geen hotelovernachting dan? Is toch altijd als je naar het buitenland moet?

( geintje zuiderlingen ;) )

Krijg je geen hotelovernachting dan? Is toch altijd als je naar het buitenland moet?

( geintje zuiderlingen ;) )

soms wel.....maar in zo'n achtergesteld gebied zijn de hotels niet al te best...en bovendien wil ik als ik klaar ben zo snel mogelijk weer naar de 'civilisation'......;)

soms wel.....maar in zo'n achtergesteld gebied zijn de hotels niet al te best...

Van der valk zit er zowat naast en top hotelletje moet ik zeggen, heb het 1 keertje gedaan met de megarave en beviel best, kon lekker veel meemaken van het feest en was toch niet naar de klote kon binnen 5 min m'n mandje in..:)

Origineel geplaatst door faab
Van der valk zit er zowat naast en top hotelletje moet ik zeggen, heb het 1 keertje gedaan met de megarave en beviel best, kon lekker veel meemaken van het feest en was toch niet naar de klote kon binnen 5 min m'n mandje in..:)
technisch gesproken is 't in een hotel niet jouw mandje, maar heb je die in bruikleen

:P

twas een grapje,Faab......ik ben al verschillende keren in de vandervalk gecrashed....

......ik ben al verschillende keren in de vandervalk gecrashed....

eye know;) met de nadruk op crashen.:D

technisch gesproken is 't in een hotel niet jouw mandje, maar heb je die in bruikleen

Nee joh ik neem altijd m'n eigen opklapbedje mee:D :D

Nee joh ik neem altijd m'n eigen opklapbedje mee:D :D

Ja, want je platenkoffer moet natuurlijk op bed :dj:

Back