dione
hardkoor
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door mono-poly
word het volgende weer een nieuwe eurorave?
Origineel geplaatst door Mike-E
COOL!! Maar waarom nu weer in zo'n uithoek? :confused:
Origineel geplaatst door bikkel
Daar is het al jaren. Gezien het feit dat de Energiehal afgebroken is en ze blijkbaar niets beters kunnen vinden.

Origineel geplaatst door dione
Maar de Peppermill is een mooie lokatie...1 van de grootste discotheken van Nederland......
....zeker met dit feest,want dat begint buiten....en binnen zijn ook nog 4 zalen...

Origineel geplaatst door Mike-E
Klopt ook wel... maar tis de volgende ochtend zo'n end rijden joh![]()
Origineel geplaatst door dione
vertel mij wat....ik ben elke keer 2,5 uur onderweg als ik daar moet draaien....
)Origineel geplaatst door Mike-E
Krijg je geen hotelovernachting dan? Is toch altijd als je naar het buitenland moet?
( geintje zuiderlingen)

soms wel.....maar in zo'n achtergesteld gebied zijn de hotels niet al te best...

technisch gesproken is 't in een hotel niet jouw mandje, maar heb je die in bruikleenOrigineel geplaatst door faab
Van der valk zit er zowat naast en top hotelletje moet ik zeggen, heb het 1 keertje gedaan met de megarave en beviel best, kon lekker veel meemaken van het feest en was toch niet naar de klote kon binnen 5 min m'n mandje in..![]()

Origineel geplaatst door faab
Van der valk zit er zowat naast en top hotelletje moet ik zeggen, heb het 1 keertje gedaan met de megarave en beviel best, kon lekker veel meemaken van het feest en was toch niet naar de klote kon binnen 5 min m'n mandje in..![]()
......ik ben al verschillende keren in de vandervalk gecrashed....
met de nadruk op crashen.
technisch gesproken is 't in een hotel niet jouw mandje, maar heb je die in bruikleen

Origineel geplaatst door faab
Nee joh ik neem altijd m'n eigen opklapbedje mee![]()
![]()