Jenamu6 live in Berlijn.....videos

je hebt wel gevraagd om meningen door het te posten op een forum
iig kan je er op wachten
als je daar niet tegen kan.. hou t lekker prive :)

OK Fjoez ik leg het nog 1 keer uit:

Ik houd niet van voetbal. Daarom ga ik niet op een voetbalforum grappen maken over hoe kut ik voetbal vind om wat voor reden dan ook. Ik word dan niet beschompen en hoef niet eindeloos uit te leggen dat ik gelijk heb. ik hoef dan ook niet te onderstrepen dat ik mijn boodschap, welke ongetwijfeld in verkeerde aarde gaat vallen omdat ik keer op keer het zelfde geintje flik, nog wel zo netjes gebracht heb.

Zie je de parallel niet?

nee, het is een lompe boerelulleparallel
ik maak geen grappen over hoe kut ik voetbal vind
ik praat meer over of de lange bal naar voren techniek wel zo aantrekkelijk is
of dat misschien een mooi opgebouwde aanval vanuit achteren misschien aantrekkelijker is
dat een aantal mensen het opvat alsof ik voetbal kut vind zegt dan meer over die mensen lijkt me

Oh ja, nou ga je weer in keurige bewoordingen het probleem ontwijken. Je bent gewoon een witteboordenTROL. Je hebt die eerste lolbroekpost geplaatst om een reactie los te krijgen en je wist allang hoe het balletje zou gaan rollen. Je doet alsof je niet begrijpt wat je verkeerd doet, maar je begrijpt het prima. Zo niet, dan ben je gewoon dom en kun je beter mijn advies opvolgen en OPROTTEN! TROL!
Doe dat zowiezo maar, TROL!

wellicht kom je uit de Schilderswijk. probeer hier op het forum in ieder geval de indruk te wekken dat je er niet vandaan komt. PLEASE.

:D hoezo moet je nou zo tieren man. is dat wel normaal
ik vind die tekst heel mooi naast micky mouse met een bos bloemen trouwens

Ik zit wat meer van subotnick te luisteren en ook waar ie vandaan komt
daar zitten wel hele bijzondere dingen tussen die me wel een stuk meer zeggen

je hebt wel gevraagd om meningen door het te posten op een forum
iig kan je er op wachten
als je daar niet tegen kan.. hou t lekker prive :)

leesbaar heeft hij dit niet expliciet gedaan ,maar ik kan niet tegenop een waarzegger.
Daarentegen is het onder het volk wel gekend dat alle waarzeggers onzin verkopen.

"Jenamu6 live in Berlijn.....videos

Afgelopen vrijdag heb ik een liveset gedaan op Basic Electricity in Berlijn.

Was geweldig om in een uitverkocht zaaltje voor echte liefhebbers te spelen.
Concert is opgenomen (met een kodak play camera......dus geen hifi geluid helaas)

Hieronder wat stukjes van mijn set:"

haha
iets op een forum posten en niet zitten te wachten op reacties
t wordt steeds gekker allemaal

Ik zit wat meer van subotnick te luisteren en ook waar ie vandaan komt
daar zitten wel hele bijzondere dingen tussen die me wel een stuk meer zeggen

Nou kijk,dat is toch wel positief,voor je eigen goed,hoe meer je weet hoe slimmer je wordt!

Hey Jean.....dat laatste tweede filmpje is gaaf met die piano stukken (ben zelf een "Satie"-fan) mooi dat Berlijn is bevallen en dat je het juiste publiek hebt.
Moet zelf 4 nov spelen in Berlijn op een black-metal festival ben benieuwd of 't publiep trekt loodzware&trage doom met noise:P

op youtube:
Deze reactie heeft te veel negatieve stemmen gehad
"sounds like Skrillex" HillDueceua 6 maanden geleden
Beantwoord
"Fuck you".
JamieBarnes11 in reactie op HillDueceua 1 maand geleden.

zijn al die modulaire figuren nou zou heetgeblakerd. nu snap ik waarom er zoveel agressie is in nederland en de wereld, mensen kunnen niets meer tolereren als het niet in hun straatje past.
dacht altijd dat mensen die met geluid bezig waren vredelievend waren. jammer genoeg is het weer een desillusie.

Zijn alle echte muzikanten nou van die trollen?

Meneer draagt liever een tok dan dat ie zich afvraagt waarom tie steeds in zn zak wordt geschopt...

Fjoesz en je blijft maar trollen.
Dat is heel het probleem.
En dan nog keer op keer.
Ga het nu niet verwoorden dat ik het op iedereen gemunt heeft met een negatieve reactie richting modulars.
Je probeer weer de boel te verdraaien.
Zoals andere het aangeven, als je iets gewoon niks vind omdat je het niet begrijp of wat dan ook.
Moet je dat dan keer op keer weer aangeven?
Vind je dat je dit wel moet doen!

Dan zeg ik: OPROTTEN!

ik denk dat een modular gebruiker het voornamelijk van de vaardigheid moet hebben terwijl een gemiddelde doorsnee reguliere conventionele oalderwetse muzikant een tikkeltje meer visie heeft ofzo... met visie bedoelen we "het in the mind in grote lijnen uitdenken van een arrangement"... beide kan en mag gewoon nutuulk...

Nou ik bespeel mijn modulars al ruim 10 jaar en als ik iets patch hoor ik ook dingen die ik er bij wil.
Vervolgens programeer ik dat er dan weer bij, het is natuurlijk niet helemaal random geneuzel.
En met de behulp van quantizers ook nog is een mineur, majeur of weet ik wat voor toon ladder ten gehoor te brengen.

Nou ik bespeel mijn modulars al ruim 10 jaar en als ik iets patch hoor ik ook dingen die ik er bij wil.
Vervolgens programeer ik dat er dan weer bij, het is natuurlijk niet helemaal random geneuzel.
En met de behulp van quantizers ook nog is een mineur, majeur of weet ik wat voor toon ladder ten gehoor te brengen.

Hoe zit dat dan precies? Want ik dacht eigenlijk altijd dat bij het gebruik van een modular zonder keyboard eraan, er iets van een stepsequencer in zit. Dat lijkt me toch redelijk goed voorspelbaar allemaal?

het lijkt me dat door de modulatietechnieken niets meer voorspelbaar is. Alles valt natuurlijk uit te rekenen, als je de formule hebt. Je mag abstract genieten van een patch. Sommige mensen horen nu eenmaal meer in een stukje geluid dan anderen. Zonder deze mensen zouden we met lege handen staan in de techniek. Ik heb geen modulair, maar dit lijkt me de basis. Een muzikaal geheel vind ik de filmpjes niet echt, maar ik kan er wel van genieten. Ik begrijp de bedoeling.

project x modulair :W

Het leunt nou eenmaal vaak een beetje meer op sounddesign dan op muziektheorie of filosofie of zo. Er zit heus wel expressie in.
Wel leuk is dat deze discussie een poosje geleden ook werd gevoerd over rock 'n roll, maar da's misschien een beetje een dooddoener om over te beginnen.

Heheh, mag ik helaas door gelukkig veranderen? Anders zou het hier zo rustig worden joh :D

Afijn ieder zijn meuk. Laat het dan ook ieder zijn meuk zijn. Don't feed the :duivels:..... :mega:

Ook al geef je een liveset met analoge gear, spul wat niet direct aan midi is te hangen, maar met triggers werk.... daar lopen mensen bij weg. De meeste bezoekers van feestjes hebben een spanningsboog van een goudvis, en de daarbij horende intelligentie. Hier kwam men duidelijk voor de modular, en het geluid wat dat voort brengt..

Zo is het hier ook denk ik. Sommige mensen zullen binnen komen en stil weer vertrekken. Sommige zullen dan eerst effe hun mening ventileren door te zeggen dat het kut muziek is. Dan zullen liefhebbers zeggen dat ze dan maar op moeten rotten. Moderators zijn dan portiers ofzo... :D

@mono ik blijf helemaal niet trollen.. waarom lees je niet gewoon wat ik typ sjonge
ik ben echt wel geinteresseerd in leipige sounds die dan gebruikt worden in een bepaalde contekst, anders zou ik toch niet reageren
ik zit ook door subotnick te zappen en kan sommige dingen echt wel waarderen, zeker in combi met visuals
das toch mooi of niet dan
dr zit bij jou een grote bult woede richting mij waar je volgens mij echt niks aan hebt
andersom voel ik die woede niet, dan weet je dat
ik hou ook de modularsectie gewoon in de gaten net als andere tracksdingessen op t forum, dus van oprotten is voorlopig nog geen sprake

dat was t dan.. bedankt voor deze fijne dag :D

PS ik vind dit bv ook super mooi gedaan qua scapes, voor t idee ff en misschien vinden anderen t ook tof ..

Back