Akoestische Techno! (Field Recording)

ja want hete ene paar staat onder een hoek van 120 graden en het andere paar onder een hoek van 90 graden

ik neem nu buiten op m.b.v. eeen mini-disk recorder/speler en daarbij gebruik ik een SONY ECM-MS907

MS configuratie met schakelbare hoek van 90 of 120 graden.

het Zoom H2 mic. systeem lijkt hier op gebaseerd.

Nou ja de titel zegt het al :)

Ik ben gisteren even in de weer geweest met mijn Zoom H2 recorder, in en rondom het huis wat geluiden opgenomen, die in een ableton drumrack gezet en toen maar even een lekkere techno loop van gemaakt.

Ik moet zeggen dat het een verfrissende workflow is, je hebt ineens een heel ander klankpallet! En het leuke is uiteraard het recorden zelf. Als je met een koptelefoon op en je recorder in het rond loopt heb je ineens zin om overal op te slaan, alles is percussie :D

zeekers leuk zo moet hier nog ctje liggen van t net cd recordings tydperk dat we in een oud kloostertje [vette akoestiek ] wc potten kapot gingen slaan / dgereedschap ramelen recorden ..imagine zelf
idd alles = percussie
leukvoor de workflow
:engel:

heb een dr100 voor field recordings,

Handig dig met phantom power en xlr inputs, zelfs de ingebouwde mics zijn erg goed.

Heerlijk omgewoon als afspeel apparaat te gebruiken.

leuk om zo'n loop tussen de tracks te droppen maar het is natuurlijk nog geen track.

wanneer upload je de volle 4 miuten??

Lekkere beat. Als je niets had vertelt had ik niet geweten wat voor bron(nen) dit was/waren geweest :-)

Back