Goeie hardware vocoder?

shappy1010

Stamgast
Weet niet of dit de juiste thread (of forum) ervoor is, maar kan iemand me een goeie vocoder aanraden? Ik kan de PLG100VH (uitbreidingskaart) aanschaffen voor mijn S90, maar het nadeel is dat ik hem dan alleen achter mijn synth kan gebruiken en niet onze lead zanger. Heeft iemand misschien een goeie tip voor een module met goeie Vocal FX (liefst nog midi triggert zoals vocal harmony)

euh... Ik wil niet moeilijk doen, maar volgens mij kan hij met de zoekmachine geen goed antwoord vinden op zijn vraag...
Ik zie daar alleen maar vintage vocoders en softsynths staan. Hij zoekt een hardware vocoder..
Daarom open ik deze thread weer..

Wie leveren er nog hardware vocoders? Doepfer in zijn A-100 en Korg micro.. Zijn er nog meer hardware fabrikanten?

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
euh... Ik wil niet moeilijk doen, maar volgens mij kan hij met de zoekmachine geen goed antwoord vinden op zijn vraag...
Ik zie daar alleen maar vintage vocoders en softsynths staan. Hij zoekt een hardware vocoder..
Daarom open ik deze thread weer..

Wie leveren er nog hardware vocoders? Doepfer in zijn A-100 en Korg micro.. Zijn er nog meer hardware fabrikanten?

volgens mij zijn er al minstens 10 threads over hardware vocoders gegaan..waaruit toch steeds weer de micodmodular als een van de betere naar voren kwam ;)

Origineel geplaatst door bambamstudio
Maar als je een vocal FX zoekt dan moet je geen vocoder nemen.
Dan kom je meer in de voicemaster van focusrite ed

de voicemaster is een pre-amp channel voor vocal opnames...geen FX....... hoe heet dat merk ook alweer dat al die harmonisers enzo maakt? volgens mij duits of zweeds..

Origineel geplaatst door olafmol
volgens mij zijn er al minstens 10 threads over hardware vocoders gegaan..waaruit toch steeds weer de micodmodular als een van de betere naar voren kwam ;)
hmmm. Ik kon ze zo snel niet vinden... Maar goed. Volgens mij is er nog niet heel veel dubbel gezegd of wel?

Digitech Vocalist:

VX400: Floorboard, goed voor live.
Preamp met 48V, effects, usb-audio to PC(!), etc.

Vocal 300: Floorboard, goed voor live.
De goedkoopste.

Verder hebben ze nog een workstation versie, en
twee verschillende harmonizer versies.

Mvg.

CoolRunning

Back