mks80 multitimbraal?

Boost303

Mono-Amine
Er is een grote kans aanwezig dat ik morgen door een ruil een roland mks80 (jupiter8 ) in mijn bezit krijg

Ik heb in de tussentijd al geleerd dat ik er morgen op moet letten dat er zoiezo os4.0 inzit omdat ik hem anders niet met sysex aan kan sturen.

Nu heb ik nog 2 vragen die hopelijk beantwoord kunnen worden:

1 is de mks80 multitimbraal?

2 Heeft er iemand een lijst van de sysexcodes die ik in kan voeren in mijn remote 25?

Alvast dank

Re: mks80 multitimbraal?

Er is een grote kans aanwezig dat ik morgen door een ruil een roland mks80 (jupiter8 ) in mijn bezit krijg

De MKS-80 met OS4 is een 8-stemmige, licht geupgrade rack-versie van de Jupiter-6. Als de MKS-80 een rack-versie van de Jupiter-8 was geweest, dan waren de drukknoppen niet precies gelijk aan die van de Jupiter-6, maar had Roland wel die gekleurde van de Jupiter-8/TR-808 gebruikt. Om Fuse te citeren: de MKS-80 is een Jupiter-7. ;)

1 is de mks80 multitimbraal?

Hij is bi-timbraal, 2-voudig multitimbraal dus.

2 Heeft er iemand een lijst van de sysexcodes die ik in kan voeren in mijn remote 25?

Nee, maar die zullen wel in de manual staan. :)

NEEN, de MKS80 is niet duotimbraal. Je kunt hem maar over 1 midikanaal aansturen.

Origineel geplaatst door P-Five
NEEN, de MKS80 is niet duotimbraal. Je kunt hem maar over 1 midikanaal aansturen.

Hmm dat is erg jammer.

Heb jij toevallig ook een mks80 (en hierbij dus ook de lijst met syx) Dit vraag ik omdat ik morgen dan meteen kan uitproberen of ik mijn remote 25 zo kan configuren dat hij de mks80 aanstuurt?

Nee, ik heb geen lijst met Sysex...

Ow minder staat trouwens wel net geplaatst een waldorf pulse plus geplaatst op interface voor 150 euro.Zal nog even verder zoeken.In rotterdam er staat een telefoon nummer bij :)

Back