[An1x Patches] uit eigen keuken

Maurice_1983

S Y N T H L O V E
Ik ben eens even goed voor mijn An1x editor gaan zitten en ik heb er een paar geinige technogeluidjes uitgetoverd! Hier Post ik even een voorproefje, ik ben van plan deze soundbank helemaal af te maken, maar het zou leuk zijn als jullie een beetje feedback geven op de geluidjes die ik al heb gemaakt. Toegegeven het zijn er niet veel, maar ik ben in de overtuiging dat jullie feedback me inspireert tot het maken van meer en anders :eureka:
Have fun, en de Groeten, MauriZe

Attachments

• tehcnokid.zip
    3,2 KB · Bekeken: 164
ga ze zondag uitproberen op mijn te koop staande an1x... mischien bedenk ik me wel! 8~

Misschien wel leuk voor de mensen die geen An1x hebben om het ook in mp3 formaat beschikbaar te stellen. Ik ben namelijk erg benieuwd. 8)

Ja mp3's graag...:engel:

Ben wel benieuwd of ik terecht mijn An1x heb ingeruild voor een Mono/Poly...:D

en het is altijd interessant wat iemand onder technogeluiden verstaat....8~

EH tof idee...weet je wat...ik ga ze morgen beluisteren en plak er een paar patches van mezelf aanvast en dan post ik de file hier....zodat iemand anders hetzelfde kan doen...hebben we dadelijk een eerste echte an1x sf bank!

erg tof initiatief dit!

ik heb dan geen an1x maar tis wel gaaf!

Top!

Ik kan ze ook lezen voor m'n EX5.
Dankzij een Freeware EX5 editor.

Bedankt!

Laten we een wierd AN1X contest houden, zo vreemd mogelijke geluiden :)

Ha echt niet,

komt ie, nr 16

Attachments

• tehcnokid.zip
    4,6 KB · Bekeken: 165
Mijn setje komt er aan...ik pleur d'r een stuk of 40 ofzo achter...een aantal van mijn patches lijkt wel een beetje op elkaar, maar ach...dat mag de pret niet drukken...

De plaatsen 17 t/m 73 zijn door mij....een paar verzoekjes aan gebruikers:

1. je mag ze niet op andere sites posten
2. je mag ze alleen voor eigen gebruik gebruiken
3. je mag geen namen veranderen
4. credits where credits are due...remember.
5. als je ooit een patch gebruikt, laat het ons weten, zodat we mee kenne luistere....

Oh, ik heb de naam eventjes aangepast omdat er meer dan alleen techno inzit..;)

www.vandewerk.nl/SynthforumDotNLBank.zip

Back