[An1x Patches] uit eigen keuken

Ps. WAS ER NIET EEN LID DAT KILLERLEADS, KILLERGITAARSOUNDS EN KILLERARPS EN KILLERPADS MET DE AN!X KON MAKEN? Je weet van die geluiden waar je KIPPEVEL krijgt!

(ps. ik noem geen namen maar het begint met een J en rijmt op dustbin)

ff Schoppen...we gaan natuurlijk door tot minimaal 128...ik wil het sorteren enzo wel op mee nemen...komt allen met uw bijdragen! Doe mee!

ps. misschien moeten we dit ook 's doen voor andere synths...(liefst ook wat 'oudere') De D50, de cs1x/2x, de nova, de virus, de kseries etc.etc.

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door bazziman
ps. misschien moeten we dit ook 's doen voor andere synths...(liefst ook wat 'oudere') De D50, de cs1x/2x, de nova, de virus, de kseries etc.etc. [/B]

Goed plan!
Kan mooi geïntegreerd worden in mijn plannetje:
Synthesizer database

Voor de non bezitters via MP3 een zeer goede indruk van de synth...
Voor de bezitters een eventuele creativiteitsimpuls...

En uiteraard de lol van de synthfreaks, beide kanten op...

Mij lijkt het echt een puik plan!

Daar zeg je me wat Bazziman. Moet eens kijken waar ik me patches heb. Aangezien ik net me an1x verkocht heb.

Origineel geplaatst door justin
Daar zeg je me wat Bazziman. Moet eens kijken waar ik me patches heb. Aangezien ik net me an1x verkocht heb.
Ha, daar krijg jij nog spijt van, Doerak! Zeker als je dadelijk de soundjes van je forumleden in mp3 hoort! Dat zijn geen dodelijke leads meer, maar door de Heere zelf nedergezonden patches die doden doen herrijzen.

Laatst gewijzigd:
was van plan een plg150an aan te schaffen. Heb trouwens al spijt dat ik hem verkocht heb. Als de plg150an niks is.. Ga ik wel weer opzoek naar een an1x.

De an1x was me eerste VA,en mis echt nog steeds. Als de plg150an niks is zal ik zeker weer opzoek gaan. Gekke is Ben al een tijdje met muziek bezig met ups en down. En om eerlijk te zijn heb ik nie veel echt afgemaakte tracks gemaakt en met al mijn tracks tot nu toe denk 90% heb ik alleen maar een rm1x gebruikt me an1x nauwelijks,vraag me niet waarom maar had het gevoel dat me an1x gewoon niet lekker matchste met me Rm1x.

De tijd is aangebroken. De rm1x gaat de deur uit als ik me laatste twee tracks heb afgemaakt.

En ga ik ook eens gebruik maken van me sampler,die hier nu al zon aantal maand staat.

Iam realy confused:confused:

Justin ff tussen 2 berichten door: je kan beter 3 of 2 apparaten (een sampler + een synt of 2) als de binnenkant van je broekzak kennen dan telkens maar proberen 'inpiratie' te kopen...mij An1x blijft me keer op keer verbazen en ik heb em echt al een tijdje...er is weinig wat ik niet met dat ding kan doen op VA gebied....

Net weer een patch of 8 af...ik wil deze echt tot in de puntjes netjes afkrijgen, met modwheel controllers etc. Ik maak er in totaal nog 16 (anders blijft er geen plek over)...als er mensen nog verzoekjes hebben, dan hoor ik dat natuurlijk bijzonder graag.

Dat is me bedoeling nu ook. Ben alleen een goede setup aan het samenstellen van een aantal synth,module en sampler.
Aangezien me mixer en vooral pc erg verrot aan het worden zijn,waardoor ik telkens beperkt word.

Maar moet zeker toegeven,dat de an1x echt een rete goede synth is. Waar ik telkens veel inspiratie heb uitgehaald. Maar aangezien ik op den duur ook op kamers ga. En de plg150an gewoon in een module kunt proppen(ivm ruimte),heb ik hem daardoor verkocht.

maar goed.

Origineel geplaatst door justin
Dat is me bedoeling nu ook. Ben alleen een goede setup aan het samenstellen van een aantal synth,module en sampler.
Aangezien me mixer en vooral pc erg verrot aan het worden zijn,waardoor ik telkens beperkt word.

Maar moet zeker toegeven,dat de an1x echt een rete goede synth is. Waar ik telkens veel inspiratie heb uitgehaald. Maar aangezien ik op den duur ook op kamers ga. En de plg150an gewoon in een module kunt proppen(ivm ruimte),heb ik hem daardoor verkocht.

maar goed.
Gewoon je zelf laten instemmen in een groot huis / een grote kamer huren, probleem opgelost!

En naar een maand zeker weer me spullen in de verkoop zetten:D

Origineel geplaatst door Mostatic
Maar dat betekent dat je nog wel wat patches hebt :D

Die willen we graag erbij gooien...mail me anders gewoon de an1x editor files justin...dan plak ik je patches wel in de bank...inclusief naamsvermelding...

Oh, en andere an1x bezitters: U MAG OOK BIJDRAGEN. Heb net zelf een stuk of 16 patches zitten maken (de afgelopen 3 dagen) en die klinken zeer, zeer goed, al zeg ik het zelf...beter dan wat ik tot nog toe heb geleverd....en die komen er dus ook tzt bij....

WE GAAN VOOR DE 128!

Origineel geplaatst door Mostatic
vette patches hoor bazziman

Ja, ik wil er van JOU en van Maurice dus nu ook een paar zien, en van Justin en van al die andere forumleden met petsen....zoals beloofd heb ik nog een paar petsen gemaakt: het zijn er 17 ipv 16...

nr 74 t/ 90
- GiAgosti
- Radiater
- LostCity
- Dual3Oh3
- Cineast!
- BrkBeatz
- Binairies
- S<or<her
- * THX *
- A$$ault
- SandyStr
- 8bitSmpl
- DevlFish
- Richess
- 80sTense
- Piantric
- Tuffstab

ze zijn allemaal gloedje nieuw en bij de meeste staat wat extra info in de editor file.

Een beetje feedback zou leuk zijn, vooral voor deze laatste patches omdat ik er hard voor heb gewerkt. ;) Ik hoop trouwens toch echt dat er nog actieve an1x-ers zijn die patches willen delen, anders wordt het nogal een eenzijdige oefening. Ik zie dat er al 22 mensen de zip hebben opgehaald dus als die allemaal 1 of 2 eigen patches inleveren dan zijn we er al...ik haal dan ook een aantal 'dubbelen' uit mijn eigen bijdragen...of patches die ik maar half-af vind...komt er vanzelf plek vrij. Dit moet gewoon een mooie nieuwe bank worden die de an1x weer op zijn rechtmatige troon zet.

mp3 komt er tzt aan voor de niet-an1x-bezitters.:kroon:

Attachments

• synthforumdotnlbank.zip
    13,7 KB · Bekeken: 138
Back