[An1x Patches] uit eigen keuken

Origineel geplaatst door ><i
NErgens voor nodig, ik zal HEEEEEEL goed voor haar zijn!

Ik denk dat je avatar hem niet gerust zal stellen :D

Greenskin, <>i ea. waar blijven jullie bijdragen nu? Maurice is al aan het werk gezet en justin zou ook nog wat aandragen...killerleads, pads en gitaargeluiden waar je kippenvel van krijgt.

Okay voor alle mensen die nog(!) geen an1x hebben heb ik een leuke demo in elkaar geflanst, met mijn eigen geluiden. Kan je ongeveer horen wat de varieteit is aan geluiden die een an1x in huis heeft. Alles is 100% an1x, 0 overdubs, 0 toegevoegde effecten, 0 compressie, 0 eq. Niks noppes nada. Gewoon een kale an1x in cubase gesequenct en opgenomen.

www.vandewerk.nl/an1xdemo.mp3

Commentaar en/of feedback is altijd welkom. Heel welkom zelfs....(hint hint)

Ik moet zeggen dat ik zeer onder de indruk ben :okdan: vooral de geluidjes rond 0:30 - 0:50 en 1:40 :{

Ben benieuwd wat we van de andere te horen krijgen.

Origineel geplaatst door bazziman
Greenskin, <>i ea. waar blijven jullie bijdragen nu? Maurice is al aan het werk gezet en justin zou ook nog wat aandragen...killerleads, pads en gitaargeluiden waar je kippenvel van krijgt.

Er zit inderdaad heel wat tofs in :) Een stuk of 5 geluidjes gaat ook wel lukken, maar helaas pas dit weekend want ik ben nu bezig m'n stageproject af te ronden (druuuuuuuuuuuk grmlbr) :frons:

Origineel geplaatst door GREENSKiN
Er zit inderdaad heel wat tofs in :) Een stuk of 5 geluidjes gaat ook wel lukken, maar helaas pas dit weekend want ik ben nu bezig m'n stageproject af te ronden (druuuuuuuuuuuk grmlbr) :frons:

Wij wachten in spanning af:D

Ok, mede-AN1x liefhebbers. Vandaag ben ik even een uurtje bezig geweest met pielen, en nu kom ik op iets heel stoms uit... hoe kan ik een scene copyeren van de ene patch naar de andere patch?

Ik kan geen copy functie vinden op de AN1x, en ik zie ook niet hoe het met AN1xEdit zou moeten...

Nevermind, al gelukt. Beetje onduidelijk in AN1xEdit. Je kan meerdere dingen tegelijk copyeren, de paste functie werkt relatief aan hetgene dat geselecteerd is.

Nouja, hier vier geluidjes voor in de bank... :)

Sequence drops, Accordeon from Hell, NagNag en SpaceSolo

Attachments

• synthforum.zip
    3,1 KB · Bekeken: 153
Leuk topic dit! Zelf heb ik geen patches voor jullie. ik heb preset nr65 (HardSync) een beetje veranderd en andere geluiden gebruik ik haast niet... Geluid wat ik nu heb heeft wel wat weg van dat van Jordan Rudess. Neemt natuurlijk niet weg dat ik de patches hier zeker eens ga proberen :)

Zeg, aangezien Dream Theater één van m'n favo-bands is ben ik eigenlijk wel benieuwd naar jouw ultieme sync-lead creatie :) Posten die hap! :D

Back