Sasha - Cut Me Down - Raphie Grooves Rework

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Vandaag toch nog ff kritisch met de stofkam er doorheen
nog een beetje verder opgeschoond, Ik ben nu 100% tevreden, zonde om op 128kbit streaming te luisteren
En daarom is die nu ook beschikbaar als gratis full bitrate 44.1 WAV download!

http://soundcloud.com/dropboxmastering/sasha-cut-me-down-raphie

volgens mij.. als je eens serieus naar de nootjes van de bas en aanverwanten gaat kijken kan dit best een coole track zijn
nog steeds flets, maar wel goed
echt die nootjes motten spannender
als die moogachtige lead erbij komt is t al iets beter te trekken, maar je ziet de nootjes van zover aankomen dat je er al klaar mee bent voor ze er daadwerkelijk zijn
voor de rest vind ik dit een van je sfeervolste dingen die ik gehoord heb :)

Dank! Het patroon v/d nootjes i i.d wat simpel, maar er gebeurt zo veel in de track vooral qua percussie dat een beetje ruimte wel mag. Ik vind het lekkere v/d track dat die een beetje moody is en doorkabbelt maar uiteindelijk lekker cheezy ontlaadt.

Qua sound hou ik zelf meer van smooth dan te puntig. Als de mogelijkheidt hebt eens op PA spelen met goede subs, de bass is een lange phatty bassnoot die sidechained wordt door de kick
Op 8" zal je die niet zo goed kunnen horen, maar als je hem zou kunnen muten zou je hem wel missen.

Ik hou nu eenmaal van een ouwelullen trance zijdezachte sound, da's m'n ding :D
Ben wel blij dat hoewel ik hier "mijn ding" doe ik je toch enigsinds kan bekoren, dank hier voor!

Heb wat commentaren gelezen. Allemaal niks van aantrekken Raph. Was al van bij het begin erg ok track.

prima te pruimen track! niet helemaal m'n ding, maar zit gewoon goed in elkaar.
om hem net iets meer eruit te laten springen moet je denk ik toch de notentip van fjoesz ffe bammen, maar tis al veeeeul beter dan alle brainfarts van afrosjaak bij elkaar...

gewoon lekker trense met de mense...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back