Gtronic - Dance Machine

Dubluv

Ouwe rot
Dag iedereen,

Ik ben opzoek naar hoe je het typische Gtronic geluid maakt ()
Kan iemand mij hierbij helpen?
Ik dacht aan saw wave en distortion en compressie? Maar ik wil dit geluid eens deftig namaken. :)

Alvast bedankt voor jullie hulp.

Mvg, Dubluv

vraag het eens aan Gtronic hier op het forum ? ik denk dat die het echt het allerbeste weet :-)

Ik denk dat hij daar geen tijd voor heeft :D Ietsje te drukke agenda..
En ik weet niet ofdat hij wel zal antwoorden aangezien top producers toch niet hun productiegeheimen delen? En schiet mij voor deze zin niet omver aub. ;)
Maar weet jij geen tips voor deze sound?

Hoe bedoel je? Heb je al eens geprobeerd? Met albino 3 kom ik vrij dicht in de buurt...

Albino kan je toch kopen? Als ik tijd heb wil ik wel eens uitleggen hoe ik het doe in albino...

En specifiek de sound van Dance Machine? Dit is toch zijn sound in alle liedjes mits wat verandering en evolutie...

Albino kan je toch kopen? Als ik tijd heb wil ik wel eens uitleggen hoe ik het doe in albino...

En specifiek de sound van Dance Machine? Dit is toch zijn sound in alle liedjes mits wat verandering en evolutie...

Short on cash :p en deftige studioboxen zijn meer prioriteit.
Anders zal ik eens een demo zoeken. Enja zijn nummers lijken natuurlijk op mekaar. En als je tijd hebt mag je mij dit zeker eens uitleggen. :)
Dat is meer dan welkom! ;)

Ok, morgen heb ik wel even tijd. Ik zal je PM sturen of mailtje (Hoe jij het wilt...). Aan welke monitors had je gedacht? Als je toch oa naar GTRONIC luistert moet je eens de HSM80 checken.

Ok, morgen heb ik wel even tijd. Ik zal je PM sturen of mailtje (Hoe jij het wilt...). Aan welke monitors had je gedacht? Als je toch oa naar GTRONIC luistert moet je eens de HSM80 checken.

Maakt niet uit , mail is wel handiger. :p
Ik dacht aan HSM80 oorspronkelijk maar dan kwam de stand v/d rekening en dan dacht ik oei misschien toch beter HSM50 aan te schaffen.
Al veel gezocht en bijgeleerd over monitors en HSM reeks word als saaie maar eerlijke boxen omschreven met een goede prijskwaliteit verhouding. Welke heb jij? :)

Maakt niet uit , mail is wel handiger. :p
Ik dacht aan HSM80 oorspronkelijk maar dan kwam de stand v/d rekening en dan dacht ik oei misschien toch beter HSM50 aan te schaffen.
Al veel gezocht en bijgeleerd over monitors en HSM reeks word als saaie maar eerlijke boxen omschreven met een goede prijskwaliteit verhouding. Welke heb jij? :)

Stuur je mail dan in PM.
HSM80 bij mij hier. Ik vond de HSM50 wat klein en in het laag klonk het minder dus HSM80 perfect voor mij

Ja daar vrees ik ook voor.. Misschien toch nog wat gaan bijklussen en dan HSM80 aanschaffen. En tevreden van je speakers of opmerkingen?

Zeer tevreden, niets negatief over te vertellen

Back