Studio-inbraak, alles weg!

Doet het je zaak wel goed om hem hier met zijn volledige naam te noemen? Dat zou hier in Nederland best invloed kunnen hebben op het proces.

Hangt er van af of dat soort rechtbankgegevens openbaar zijn of niet. Volgens mij wel.

Dit weekend bij ons ingebroken (tweede keer in een maand tijd), daders opgepakt, volgende dag terug op vrije voeten. Maar als wij ons spul willen recupereren indien het ooit gevonden wordt, dan moet je eerst aantonen dat het wel van jou is.

een geschreven briefje van eender welk individu behalve je familie met verklaring en handtekening volstaat.

dus als je iets waardevols 2dehands hebt gekocht bvb en verkoper is gone,laat dan gewoon een goede kennis een valse verklaring neerschrijven.

Hangt er van af of dat soort rechtbankgegevens openbaar zijn of niet. Volgens mij wel.

Ik moest denken aan die zaak in Eindhoven, waar ze strafvermindering kregen omdat ze al op internet publiekelijk zwartgemaakt waren. Als een rechtszaak nog loopt lijkt het me sowieso niet verstandig om daarbuiten alvast je eigen rechtertje te spelen. Stel nou dat straks in de rechtszaal bewezen wordt dat deze persoon er niks mee te maken heeft?

Back