Die vocalen mogen zeker over.. het klinkt een beetje als slechte mp3 kwaliteit.. sorry

hij mag iig veel meer sprankelen...
Had gisteren natuurlijk al een kleine preview gekregen maar qua compositie is het echt stukken verbetert al.. heeft zeker potentie

Ik vind wel dat sommige geluiden teveel dezelfde melodie/noten aanhouden op een kleine variatie na.
Soms loopt de baslijn ook mee met de melodie, wat soms best goed klinkt.. maar ik denk dat je door meer nuances in de melodieën aan te brengen de compositie en harmonieën nog meer diepgang kunt geven.. maar da's natuurlijk maar mijn persoonlijke mening

Vind em qua mix en klanken pallet al best redelijk.. een beetje tam.. dat wel.. maar past wel bij de vocalen die je nu hebt.. En eh vanaf 2:37 tot 3:05 is dat clap/snare-achtige geluid ineens foetsie.. en da's denk ik niet de bedoeling denk ik
Oh en eh.. @ Raphie: Ik geloof niet dat Dyon jou helemaal gaat snappen m.b.t. de vraag over de rappers.
Ik ken Dyon sinds kort persoonlijk (is een buurman van een goede vriend van mij) maar ik kan je verzekeren dat de raps in zijn vorige tracks allemaal bij Dyon thuis zijn opgenomen.
Ook gisteren was hij samen met een vriend nog een rap aan het opnemen toen ik toevallig ff langsging
En ja.. ook ik verbaas me over zijn iets enthousiaste frequentie waarmee hij ideeën posten, hij is er misschien soms iets te druk mee ja

maar hij stelt de meningen van de mensen hier erg op prijs en wil gewoon graag creëren en leren