mijn nieuwe project let me know synthers

ja
die zang moet wel vet zijn als de hele track erop rust
is ie in het geheel niet iets te braaf?

Hey D, lekker bezig. lief onschuldig en mooi.

Ik mis wat dynamiek. laat die synth is space gaan op bepaalde punten... is maar een idee.

HEb je het uitgemaakt met je meissie en toen haar gklaag opgenomen ;)

Nou lekker bezig dus

Groeten

Tim

Link de track van het internet eens, geen idee namelijk wat nou uit jouw koker komt en wat al,in de track zat, het is nogal een rommeltje zeg maar, voor mij klinkt het als een ballad waar een snaretje en hihatje over is gezet. Ik heb ook nog steeds je rappers te goed uit andere tracks die je gepst had, dat was jij ook niet toch?

thanx voor de feedback en de complimenten :halleluja
ralphie ik weet niet precies wat je bedoelt ik maak alles van de grond af aan zelf soms pakik een vocaltje van het internet hier zat toewvallig ook een accapella koor bij wat ik eigenlijk niet goed vind klinken en ik het ook zelf opnieuw laat opnemen door een zangeres

Die vocalen mogen zeker over.. het klinkt een beetje als slechte mp3 kwaliteit.. sorry :D hij mag iig veel meer sprankelen...
Had gisteren natuurlijk al een kleine preview gekregen maar qua compositie is het echt stukken verbetert al.. heeft zeker potentie :)
Ik vind wel dat sommige geluiden teveel dezelfde melodie/noten aanhouden op een kleine variatie na.
Soms loopt de baslijn ook mee met de melodie, wat soms best goed klinkt.. maar ik denk dat je door meer nuances in de melodieën aan te brengen de compositie en harmonieën nog meer diepgang kunt geven.. maar da's natuurlijk maar mijn persoonlijke mening :)
Vind em qua mix en klanken pallet al best redelijk.. een beetje tam.. dat wel.. maar past wel bij de vocalen die je nu hebt.. En eh vanaf 2:37 tot 3:05 is dat clap/snare-achtige geluid ineens foetsie.. en da's denk ik niet de bedoeling denk ik ;)

Oh en eh.. @ Raphie: Ik geloof niet dat Dyon jou helemaal gaat snappen m.b.t. de vraag over de rappers.
Ik ken Dyon sinds kort persoonlijk (is een buurman van een goede vriend van mij) maar ik kan je verzekeren dat de raps in zijn vorige tracks allemaal bij Dyon thuis zijn opgenomen.
Ook gisteren was hij samen met een vriend nog een rap aan het opnemen toen ik toevallig ff langsging ;)
En ja.. ook ik verbaas me over zijn iets enthousiaste frequentie waarmee hij ideeën posten, hij is er misschien soms iets te druk mee ja :D maar hij stelt de meningen van de mensen hier erg op prijs en wil gewoon graag creëren en leren :dj: :)

Dyon maakt leuk spul, zeker talent
die rappers zou ik dan koesteren, want daar kan je wel wat mee

en ik wil je zeker niet beledigen maar ik denk zelf en vind ook zelf niet dat dit klinkt als een ballad waarbij alleen maar een hihat of een snaretje bij is gezet .ik werk hier namelijk hard aan in dit project zit ongeveer 5 uur van mijn tijd en het is nog lang niet af ik werk zeg maar op een bepaalde manier om mijn ep te creeren ik maak eerst een goeie basis en geef het tweemaanden en al die projecten zijn compleet omdat ik steed weer iets hoor wat beter kan

En dat is prima, maar hou het dan nog even onder de pet ;) zoals ik al aangaf je hebt best talent
maar je bent een beetje de nieuwe POCHOS als het om tracks gaat. niet iedere poep en scheet delen

er moet veel bijgeschaaft worden,of helemaal vervangen zelfs,als je het au sérieux wil nemen,nu is het enkel goed om format C te doen.

Wel, ik heb andere tracks van je gehoord die me meer raken dan deze Sir D. Ik vind hem, hoe zeg je het, een soort K-3 karakter hebben, maar dan op een lager aantal BPM's. Je andere tracks hebben toch wat meer ballen en daar hous ik nou eenmaal iets meer van (muzikaal gezien dan).

Back