Je déteste titres - Review version

hij doet het all.

klinkt lekker luid mischien wat meer opmaten en een een catchy vocal erin. breakdown is erg kort.

Ik vind de melodie ook nog wat saai, wat opmaten is dan wel een goed idee. Ik wilde een soort van radio edit maken en daarom is de break wat kort, ook mag de break misschien wel wat spannender.

Een catchy vocaltje is zeker een goed idee echter heb ik geen idee waar ik die vandaan moet halen. Gewoon downloaden met torrents ofzo?!?

Thanks voor de kritiek. Hier kan ik wel wat mee.

Andere nog wat meer kritieken?

Het lijkt me sterk dat niemand anders een mening heeft.

OK, komt ie: hij raakt me niet, mag een stukkie dieper. Misschien kun je in het stuk tot de break wat chord stabs op elke 8e voor de eerste tel erin stoppen? In de break hoor ik wel iets wat erop lijkt, maar de keuze van die "stabs" vind ik minder gelsaagd. Die mogen voller en je kunt misschien meer met een cut off werken. De timing dan zoals gezegd op een 8e voor de eerste tel en niet er bovenop. Misschien een arpje op de achtergrind laten meedraaien? Vanaf 3:00 de bass heel duidelijk mee laten gaan met de akkoordenwisselingen? Zoiets dus.

hij raakt me niet
Het wat ook niet de bedoeling dat je monitors vol tegen je harsus aan vlogen ;-D

mag een stukkie dieper
Gewoon wat rustiger aan met cut-off ofzo, of gewoon het totaal beeld wat leger maken?

Misschien kun je in het stuk tot de break wat chord stabs op elke 8e voor de eerste tel erin stoppen?
Dat ga ik zeker eens effe proberen.

Vanaf 3:00 de bass heel duidelijk mee laten gaan met de akkoordenwisselingen?
Das een goede tip, ik gebruik dat eigenlijk nooit. Misschien is dat vanaf 1:45 ook wel tof.

Thanks voor je reactie iig!!! Het word gewardeerd!

niet slecht, maar hij klinkt een beetje repetitief.. variëren is de boodschap Good luck !!
Thanks, ik ga weer aan de slag met dit nummer.

Bass staat net een beetje te stil tov je hoofdthema. Of misdschien staat dat net iets te luid. Moet je even proberen. Verder erg goed gedaan. Grooved lekkker.

Ik hoor ineens dingen die ik gisteren heb gemist... Heb je een nieuwe versie gepost of moet ik mezelf even grondig laten checken?

Inderdaad de cutoff wat minder snel opendraaien, in elk geval op de bass, misschien iets minder resonantie erop. Rustig aan met de reverb (die predelay of sidechain op de reverb vind ik zelf ook iets minder prettig). Dit verhaal geldt ook voor het stuk vanaf 2:32.

En misschien een subtiele pad op de achtergrond? Zo dat je telkens maar 1 noot speelt, dus geen akkoord.

Die Moloko sample heb ik gisteren helemaal gemist. Heel mooi gedaan! En voor wat betreft de groove sluit ik me bij sKeLeTvM aan.

Bass staat net een beetje te stil tov je hoofdthema.
Klopt, ben een beetje aan het puzzelen om de bassline mee te laten gaan met de akkoordenwisselingen.....maar dat valt nog vies tegen.

Grooved lekkker
Groeven doet ie! Thanks!

Heb je een nieuwe versie gepost of moet ik mezelf even grondig laten checken?
Beste Dr. je kunt je zelf gaan checken want dit is nog steeds dezelfde versie. :-D

Inderdaad de cutoff wat minder snel opendraaien, in elk geval op de bass, misschien iets minder resonantie erop. Rustig aan met de reverb (die predelay of sidechain op de reverb vind ik zelf ook iets minder prettig). Dit verhaal geldt ook voor het stuk vanaf 2:32.
Ik heb het een en ander terug geschroefd en het klinkt idd beter.

Die Moloko sample heb ik gisteren helemaal gemist. Heel mooi gedaan! En voor wat betreft de groove sluit ik me bij sKeLeTvM aan.
Ik ga hem iets harder zetten. Thanks!

Ik ga nu nog aan de slag om het een en ander wat minder saai te maken.

Heb deze track nog eens opnieuw beluisterd. Hoe vaker je 'm hoort, hoe beter hij wordt. Als ik DJ was dan zou ik 'm deze avond draaien.
Ongetwijfeld dance floor filler en echt vinyl waardig !

ben deze keer niet helemaal akkoord mer Doctor. Soms zit het goeie in simpliciteit en dat is naar mijn mening hier het geval.

Wat ik wel zou proberen is een sinus (wel correct tunen !) mee onder de bassdrum mixen om dat echte sub, diep beukend effect te krijgen.
Mist dus nog wat sublaag maar opgelet : heel subtiel doen !

Stuur me graag de WAV tracks en ik Rmix de boel tot een clubhit. 8o)

Laatst gewijzigd:
Van mij kun je de wav tracks wel krijgen, ben wel benieuwd wat je er mee wil doen.

Dat weet ik pas als het af is ! beetje aan remixen of zo. Maareuh geen verplichting hé...;)
Stuur me pm en ik stuur je mijn privé adres en dan kan het via We transfer of zo iets, k ?

De nieuwe versie.
http://soundcloud.com/stephmeister/je-d-teste-titres-versie-2

De oude versie.
http://soundcloud.com/stephmeister/je-d-teste-titres-review

Ik ben nog niet tevreden over de bass lijn en er moet ook nog meer variatie in komen. Ik ben wel benieuwd wat jullie van de veranderingen vinden.

Oja.....ik had voor de lol ook nog een trance remixje gemaakt.
http://soundcloud.com/stephmeister/je-d-teste-titres-trance-remix

Laatst gewijzigd:
Mmm, ik vind de oude nog steeds de meest geslaagde. Vooral de bass sound in het begin zou ik houden. Die doet het 'm juist !!
In de nieuwe versie haal je er ook iets bij (vandf 1.60) tatatatata dat meer op 'opvulsel' lijkt dan dat het werkelijk arrangements matig of zeg maar muzikaal iets bijdraagt. Daarvoor moet je opletten.
Trance Mix kan wel...als vinyl vulling. :-)

Back