Liedjes waarvpor je je radio op een andere zender zet.

Radio in Nederland is toch vooral voor mensen die niet genoeg van muziek houden om te bedenken wat ze op willen zetten?

Brr...

met (cui) bono is idd iets goed mis mee...
Wat betekent de term "tokkies" ?
da's een term voor een quasi aso gezin genoemd naar de familie tokkie... daggik zo ongeveer...

detokkies1150.jpg

een soort fam. flodder maar dan echt dus...

Alles van
Nicky Minaj
Justin Bieber
Adele
Blof
afrojack
swedish house mafia
armin van buren
van dik hout
Chiel Beelen (geen muziek, maar ook waardeloos)

Nickelback.. godskolere wat krijg ik daar jeuk van.

Radio 8FM is wel OK. Draaien een hoop classics, afgewisseld met hits. Enige wanneer ik ff op een andere zender afstem is tijdens de hele flauwe horoscoop.
En inderdaad SlamFM sucks. Net als SlamTV.

In de auto luister ik wel eens Omroep Brabant, Radio 2 en meestal Radio 1, dat is dan wel weer heel weinig muziek en dan staat hier thuis ook nog regelmatig Studio Brussel op. Dat is een verademing tov de hitzenders in NL.
Maar idd. met de radio in NL is het dramatisch gesteld.

Is het erg als ik nog nooit een nummer van Justin Bieber heb gehoord? :)
dat ligt er aan... misschien vind je het wel heel erg mooi en zeg je dan "oohoo wat errug dat ik dit nog niet kende"... maar ik betwijfel het...
je zou het nutuulk ff kunnen uittesten maar je weet niet wat je mist... wat misschien ook maar gelukkig is... maar het hoeft niet nutuulk...

Als het maar geen Teardrops is. Een nummer waar twee teksten compleet door elkaar draaien en waar beide zangers de eerste stem zingen krijgt van mij geen punten.

Vond het een vreselijk nummer toen het uitkwam. Nu heb ik de plaat helemaal grijsgedraaid en ligt de cd standaard bij mij in de auto. MPB!

Ik luister geen radio.

Muziek van nu zegt me nog weinig en aan U2 en Simple Minds heb ik ook al een bloedhekel.
Komt waarschijnlijk omdat ik ze letterlijk kotsbeu :r gehoord ben....
Een grote hoop hedendaagse liedjes komen me gewoon als oeverloos gezaag over.
Allemaal die langerekte klinkers en maar huilen! :bekdicht:
R&B (was dat niet ooit Rhythm and Blues?)... net hetzelfde.... precies of ze net hun belastingsbrief hebben ontvangen... :(
Dus, voor mij geen oeverloos gezaag (nog oud noch hedendaags) en waar kan je dan beter naartoe vluchten dan ..... www.zenfm.be ..... en dan is er ook nog... Zombo.com 8~ Welcome man :D

Cheers!
Exo. :mega:

Ik merk dat jullie in NL "dankzij" die hitzenders groepen als U2, Springsteen etc veel sneller beu zijn dan in BE omdat ze bij jullie hun grote hits 3 keer per dag draaien, terwijl men bij ons meer verschillende nummers laat horen en minder frequent.

Vandaag nog Angel Of Harlem gehoord, volgens mij de eerste U2 in 3 dagen tijd. Dan apprecieer je zo'n groep waarschijnlijk wel meer dan wanneer je 3 keer per dag Sunday Bloody Sunday moet horen. Komt nog bij dat er bij ons nog dynamiek in zit, het originele tempo aangehouden wordt en men het nummer niet na 2 minuten afkapt.

ik hoor 10 keer liever simple minds dan de zoveelste dance of singer songwritershits

Rij overdag veel rond voor m'n werk en dan switch ik meestal heen en weer tussen 3FM, Veronica en FreshFM, niet veel soeps maar veel meer ontvang je niet en heb ook geen zin om steeds met CD's te klooien.
Toen Slam nog ID&T radio was was het best nog een redelijke zender, s'ochtens veel house classics, techno en andere vage muziek, alleen s'middags wat commercieeler en nooit Rap of RMB, want die muziek trek ik echt niet, daar pleur ik m echt voor uit.

Back