Liedjes waarvpor je je radio op een andere zender zet.

Van die teenkrommende country muziek krijg ik jeuk. Krijg spontaan visioenen van onderdrukte huismannen die verplicht met d'r vrouw mee moeten doen op het plaatstelijke dorpsfeest met de line danceclub.

Ow ja en 10 minuten durend genoodle aan een modulaire setup... :|

Maar dat komt gelukkig ook niet op de radio :P

Al jaren bijna nooit meer de radio aan. Wat is daar nou al op.....

Heel vroeger werkte ik in een bedrijf waar ze de hele dag Sky Radio op hadden. Dan kun je alles wel schieten wat ze daar draaien. Jeetje zeg, dat was erg. Maar mijn No. 1 om de radio de nek om te draaien is toch wel Celine Dion! :stupid
Verschrikkelijk!

Maar er mogen wat mij betreft gewoon hele zenders opgebost worden, zoals Sky Radio en Radio 10 Gold enzo. Bestaan ze eigenlijk nog wel!? :D

ooit werkte ik in het midden van een bedrijfshal. Van links kwam Sky Radio (en in 1997 was dit niet best), van rechts kwam 3FM. Dus een soort mix van

en

8D

bemiddeling heeft geholpen. In de ochtend Sky en de middag 3 FM

geniet elke dag een uurtje van de radio.

phased out :)

Alles van de Smashing Pumpkins zorgt bij mij voor een directe zenderswitch.
Verder is Shinead met Nothing compares niet te pruimen.
Om het af te maken nog alle (meestal live) versies waarin 'bands' iets met gevoel proberen te brengen: ogen dicht, omlaag kijken, ongewassen haar voor het gezicht, etc, maar die zo vals en uit de maat zijn als maar kan. Daar laat je pik gewoon spontaan van los...

En ik ben het wel eens met de topicstarter, dat Asaf Avidan liedje is echt verschikkelijk. Wat ze met de vocals hebben gedaan is niet om aan te horen. Die gaat dus ook altijd af.

Gelukkig is er genoeg muziek waar ik wel graag naar luister.

Jij hebt wel goede ontvangst met je radio zeg, dat je de zanger zelfs kan zien.

LoL.... maar ik weet zeker dat je je een beeld kunt schetsen (zonder schetsblok) bij mijn omschrijving :D

Fireflies van Owl City kan ik echt niet hebben. Wat een verwijfd kindstemmetje heeft die dude, om nog te zwijgen over de teksten zelf.

Ik heb een heel brede muzieksmaak en kan een ruime assortiment aan liedjes verdragen. Alles behalve Womack&Womack en R&B kan mijn goedkeuring krijgen. Dus ik heb nog nooit mijn radio op een andere zender hoeven te zetten vanwege een bepaald liedje.
Maar nu is er het fenomeen Asaf Avidan: ruim 3 minuten zingt hij hetzelfde zinnetje en daar nog een rare fluitachtige vibrato aan toegevoegd. Het is niet te verdragen.
Wie heeft ooit bedacht dat dit nummer op de radio zou mogen komen?

Waarvoor zetten jullie de radio op een andere zender?

haha dees grappig
khou van jarenm 80 ..en dus op mn ..werkjes ... zetkvaak wels een radio 2 op .. en as jan smit daar [best vaak dus ] tyden de gouden uren door heen bralt ...loopk gwoon meteen weg ..hup rontslagh;-]
:engel:

Back