* Cunttest 2012 *

nee, zeker niet. ik ga morgen meteen naar de dokter!

plastisch sjierurg zit er niet in..ik ben ook wat krap van kas..
en mijn woning is ook al aan de krappe kant....uitwonen zit er ook niet in..helaas...

Nee, inderdaad, daarvoor had ik al een K nummer geschreven...

kijkt aan, de warming-up qua gelul is reedsch in volle gang... nu nog de muzikale concepties en de daaruit voortvloeiende cunttesticalistic entries...
je mag ook een reedsch bestaande, gemaakt in het afgelopen jaar, inketsen nutuulk mocht je geen tiet heb'n...

in da housch!
nou, ik ga dan maar weer eens een special bakken.....:okdan:

:peukie:
Ik ga mijn best doen :okdan:
Ik denk maar over na :D
ik ga mee doen en heb al een tietel:

'Silly Icons'

over neptiete van siliconen.
Kickuh!!!

:D als vanouds zal ik tegen de tijd dat de deadline nadert uitstel aanvragen.

Er zal tevens ook nog nagedacht worden om een prijs voor de winnaar in de ring te gooien :engel:
:okdan:

enne, let op:

voer je exacte SF naam in qua inzend-ding in de voteviewer!
en gebruik ook deze exacte naam wanneer je (als mede contestant) gaat stemmen straks in januari.

Laatst gewijzigd:
maaruh, mijn gedrocht is klaar kennikum niet gewoon hier neerplempen ?
als je de track ff in de K-draad ketst en vervolgens de link met allerhande andere gegevens ff in de voteviewer klopt dan is het dick in orde :mega:
zou je qua naam ff exact "bassio" willen gebruiken? dit in verband met wanneer er gestempeld moet worden en de exact overeenkomende namen enzo...
ik drank u!

Laat mij een post zonder enige toegevoegde waarde plaatsen om mijn abonnement op dit draadje veilig te stellen.

@ Mars: Als ik op enigerlei wijze van dienst kan zijn, dan weet u mij te vinden.

C.U.NT ?

wil dat zeggen dat je een date hebt met Windows NT ?

Euh... Bassio, als je dat vanwege mijn opmerking doet, niet doen, beslissing terugtrekken! :) Hij was niet als reactie op jouw post bedoeld... Ik ben gewoon nieuwsgierig naar de K-nummers die deze Cunttest gaat opleveren. :okdan:

En de opmerking naar Mars was gemaakt opdat hij niet lang hoeft te zoeken naar een Dr...

Geachte Dokter van L,

ik heb veel goeds gehoord en gelezen over uw bijzondere werkwijze en expertise,
daarom wil ik graag van u aanbod gebruik maken.

Ik kies graag voor de optie 'totale verbouwing' en zal
vanavond zogenaamd niets vermoedend in een donker en verlaten steegje lopen
zodat u uw werk kan doen:

tussen 22:00 en 3:00 zal ik in de Lange Praksteeg achter station Centraal te Rammerdam
aanwezig zijn.

:walker:

met vriendelijke groet,

Maso van Gist

En dat alles in het kader van wie heeft op 31 december de meest ultravaginanzalige in/out the box productie op zijn naam staan... Ik heb er reedsch zin an!

De geruchten aangaande mijn wijze werk en experteezing overigens, zijn geheel en al op juistheid gebaseerd. Ik kijk met veel belangstelling uit naar onze samenwerking.

Back