Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ach, laat ik ook maar weer meedoen. Zal proberen om de Miniak alleen te gebruiken in dit kutfestijn.
avro's quak je traqjeJaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! hoi hoi hoi hoi!, ik quak m er vanaavnd op![]()

pablo goes locoDe kuttest track ter wereld is in de maak. Ik zeg verder niets, en ben hard aan het werk want het is net zo moeilijk als een nummer voor de gewone cuntest...

die kans zit er weer dick in d'rdaad...waarna er waarschijnlijk na de dedline nog steeds niet gevoot kan worden, want zoid heeft het dan voor elkaar gekregen dat de dedline wordt verschoven richting later...
heb ik al gedaan, aan het begin van deze thread...of zoiets, maar 6 weet het allemaal beter te verwoorden
volgens mij niet; zie post 1 van deze thread...volgens mij dacht ik dat het zo is dat als je wilt kunnen meedoen met stemmen je ook een eigen muziekstuk (stuk in de letterlijke betekenis!!!!!) moet aanmelden/meedoen/inleveren....
dat mag idd vanaf 1 jan 2013 middels de voteviewer waarna je ook nog ff het rijtje van 5 moet posten in deze threadik neem aan dat ik dat hier moet doen![]()

ik zie dat ene ZwamTek (Thijs840) ook een inzend ding heeft ingezonden over justin bierbuik ofzo![]()

kijkt aan, ook weer van de partijoke jongens, het paard is gefoekt !
kijken of we de beker kunnen prolongeren....
http://soundcloud.com/sunnypedaal/dental-flash-voor-synthforum