* Cunttest 2012 *

De kuttest track ter wereld is in de maak. Ik zeg verder niets, en ben hard aan het werk want het is net zo moeilijk als een nummer voor de gewone cuntest...

Ach, laat ik ook maar weer meedoen. Zal proberen om de Miniak alleen te gebruiken in dit kutfestijn.
:okdan:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! hoi hoi hoi hoi!, ik quak m er vanaavnd op :D
avro's quak je traqje :dj:
De kuttest track ter wereld is in de maak. Ik zeg verder niets, en ben hard aan het werk want het is net zo moeilijk als een nummer voor de gewone cuntest...
pablo goes loco :mexico:

dat kan nog lang niet, want als het goed is cumt er nog een hele lading aan crap bij, waarna er waarschijnlijk na de dedline nog steeds niet gevoot kan worden, want zoid heeft het dan voor elkaar gekregen dat de dedline wordt verschoven richting later...

volgens mij dacht ik dat het zo is dat als je wilt kunnen meedoen met stemmen je ook een eigen muziekstuk (stuk in de letterlijke betekenis!!!!!) moet aanmelden/meedoen/inleveren....

waarna er waarschijnlijk na de dedline nog steeds niet gevoot kan worden, want zoid heeft het dan voor elkaar gekregen dat de dedline wordt verschoven richting later...
die kans zit er weer dick in d'rdaad...
of zoiets, maar 6 weet het allemaal beter te verwoorden
heb ik al gedaan, aan het begin van deze thread...
volgens mij dacht ik dat het zo is dat als je wilt kunnen meedoen met stemmen je ook een eigen muziekstuk (stuk in de letterlijke betekenis!!!!!) moet aanmelden/meedoen/inleveren....
volgens mij niet; zie post 1 van deze thread...
ik neem aan dat ik dat hier moet doen:)
dat mag idd vanaf 1 jan 2013 middels de voteviewer waarna je ook nog ff het rijtje van 5 moet posten in deze thread :geslaagd:

Laatst gewijzigd:
Ik plaats de mijne morgen.:D

ik zie dat ene ZwamTek (Thijs840) ook een inzend ding heeft ingezonden over justin bierbuik ofzo :D
overigens zal ZwamTek nog ff moeten worden veranderd (door de oegna) in Thijs840 in de lijst op de votersite ivm het correct kunnen stemmen te zijner tijd...

Laatst gewijzigd:
dat moet idd nog ff worden verschoont maar dat komt vast goed te zijner/haarer tijd...

het gaat overigens redelijk qua inzendfrequentie, zo heeft dit jaar per 40 uur een nieuwe inzending...

2006: 55 uur
2007: 24 uur
2008: 24 uur
2009: 31 uur
2010: 38 uur
2011: 44 uur

Laatst gewijzigd:
ha, het verdere concept/idee is bij/in mij neergedaald:

het wordt iets met o.a. pudding en vla

deze vin ik ook wel geinig...

made by sunnypedaal/ copyright sunnypedaal2012 / united limited records/ a sufgerukte wallies recording , recording, mixing, arrangement, composition, sunnypedaal 2012 all rights preserved for all countries including china and the ussr

:okdan:

:mega:

Laatst gewijzigd:
Back