* Cunttest 2012 *

hij had het over 'het gezelschap' waar 'ie niet meer deel van wilde uitmaken maar waarom dit tevens heeft geleid tot het terugtrekken van zijn inzending snap ik niet geheel... de enige opmerking die ik maakte was het quoten van zijn slogan (in de voteviewer) en daar dan op een jaap knasterhuis-esque manier op reageren welke totaal niet lullig bedoeld was :)

nou vooruit dan maar. omdat het zoon meesterwerkje is.

Six kan jij de juiste url plaasen in die voter , en ff :"Rot op met je manderijntjes" veranderren in : "Bedankt voor de manderijntjes"

ben benieuwd.

vandaag nog een mandarijn gegeten!

Tijd om het nivo noch wat lager te trekken heb ik het volgende toe te voegen aan deze draad

Ik ruk me bij deze terug.
in tegenstelling tot de echte, kun je je niet zomaar terugtrekken uit deze cunt test, wie A zegt, moet dus ook meezingen in de kerk....

en omdat ik een hekel heb aan zingen (en aan de kerk), doe ik dus ook helemaal niet mee aan deze test

滴(di)水(shui)之(zhi)恩(en)当(dang)以(yi)涌 (yong) 泉 (quan) 相 (xiang) 报 (bao)

photo-705433.JPG

:)

en omdat ik een hekel heb aan zingen (en aan de kerk), doe ik dus ook helemaal niet mee aan deze test
zelfs niet met een reetsch gemaakte dit jaar?
En wie zei dat fruit niet goed voor je zou zijn!
iets leeg ruimen gaat niet, iets dat redelijk tot erg vol is valt wel te ruimen... de inoud van de PB doosch is weer wat ruimer nu...

Die mandarijn is nog niet echt helemaal rijp zo te zien,
maar je kan dat groene onrijpe gedeelte gewoon opeten.

en de schil pureren in de blender met een beetje peper en zout ...en
dan op een geroosterd boterhammetje smeren............hmmmmmmmmm!

zelfs niet met een reetsch gemaakte dit jaar?
dat al helemaal niet (denk ik), want als ik lens armstrong mag geloven, dan moet je het op een oude kraai leren, maar een geile trui verdien je alleen met een nieuwe fiets (en heul veul dope-ing)

Bassio spijt het bits af!
Ik kan natuurlijk niet achterblijven nu het zo gezellig is hier!
Helaas het winnende nummer nog niet gemaakt, het zit enkel nog in mijn hoofd, vanwege lui
srry

nog geen platenkeus dus... filmtip misschien, oh nee sorry zeg...
Cunt u meiden weg naar ha mellen ver tellen me neer!
als je nou eens ff je toeters en bellen bij elkander pakt en ook eens iets cuntstructiefs doet in het kader van deze thread ipv het overloosch gelul (wat opzich niet zo erg is maar niet constant in dezelfde thread nutuulk) dan wordt het toch nog gezelliger (monotron allowed) :okdan:

ja, excuses 6 trak,

ik zat er zelf ook al mee en zal me inhouden.
op een of andere manier triggert dit topic een bepaalde kant van mijn creatieve brein.
wat op zich niet verkeerd is maar inderdaad beter in mijn muzikale bijdrage verwerkt kan worden.

helaas moet eerst iets anders af voor dat ik aan de slag ga.

het is elk jaar weer een druk gedoe met al die kont en cunt tests hier op het forum.

Ach, laat ik ook maar weer meedoen. Zal proberen om de Miniak alleen te gebruiken in dit kutfestijn.

Back